tilføj data til en eksisterende tabel
Fra : Mainemarks

Dato : 16-09-04 11:59

Hjælp!

Jeg har et excel ark med data som bliver importeret til min
access-base.
Importen sker 1-2 gange pr. dag. [tabel1]
Når dataene er importeret til access bliver et felt opdateret med nye
oplysninger.
Dvs. jeg kan ikke overskrive eksisterende tabel. Så vil de opdaterede
data i feltet blive slettet.
så mit problem er følgende:
Har lavet en makro som importerer xls-dataene til en ny tabel.[tabel2]
Virker fint.
Så skal jeg have 'flettet' de 2 tabeller. Men dataene må ikke slettes
fra [tabel1] og samtidig skal div records fra [tabel2] tilføjes. Her
er der også nogle opdateringer som skal over i [tabel1]

Hvordan?
~Mainemarks Møller