Cisco 677 som TDC router
Fra : XoDeus

Dato : 16-09-04 10:38

Hej. Je ghar fået købt mig en brugt router, en Cisco 677, som jeg gerne
vil bruge med min nuværende forbindelse ved TDC. Jeg resat routeren
fuldstændig og de eneste indstillinger som er mine egne er routerens
password. Nu vil jeg gerne vide om det er muligt at indstille den til brug
med TDC Bredbånd. Jeg har et SpeedStream modem som jeg kobler op igennem, nu
mangler jeg kun en konfiguration til routeren. Jeg kobler op på PC'en via
DHCP.

VH
XODeus

FUT:
41495e77$0$229$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

Fra : Hans

Dato : 16-09-04 12:46

XoDeus wrote:
> [...]
> som jeg kobler op igennem, nu mangler jeg kun en konfiguration til
> routeren. Jeg kobler op på PC'en via DHCP.

Nej - Kort og godt.

Hans

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-09-04 13:14

XoDeus wrote:
> [...]
> som jeg kobler op igennem, nu mangler jeg kun en konfiguration til
> routeren. Jeg kobler op på PC'en via DHCP.

Det korte svar er NEJ - den kan ikke virke på TDC.

Den lidt længere er at der på et tidspunk gik nogle rygter i
news:dk.edb.netvaerk hvor routerspørgsmål hører hjemme - om at en eller
anden faktisk havde fået det til at virke på en eller anden skummel måde -
men der kom hvis aldrig bevis på at det var rigtigt.

Så spar dig selv for en masse besvær og skuffelser og skrot routeren - og
køb en ethernet-ethernet router i stedet - de koster ikke mange hundrede
kroner.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk