Nogen der kender dette firma?
Fra : Maxi

Dato : 16-09-04 09:50

Jeg var inde på wannafind.dk's hjemmeside og der kunne jeg læse at de nu
også tilbød mobiltelefoni. Adressen hen til siden er
http://www.unotel.dk/default.asp Er der nogen der har prøvet dem?
Umiddelbart syntes jeg at deres minutpriser virker meget fornuftige

Fra : BorreBoy

Dato : 16-09-04 13:15

"Maxi" <dilorjaan50@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.unotel.dk/default.asp Er der nogen der har prøvet dem?
> Umiddelbart syntes jeg at deres minutpriser virker meget fornuftige

Ja, men du skal betale for min. 2MB GPRS data pr. måned (30,-).

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : JRH

Dato : 16-09-04 15:57

Jeg har benyttet Unotel en månedstid og det er gået super.
Meget fin service og support. Lynhurtige svar på alle henvendelser.
Det er korrekt at man bliver faktureret for min. 2 mb pr. måned ved GPRS,
men man kan jo blot fravælge GPRS såfremt man ikke benytter det.
Bruger man det til gengæld, jamen så bruger du jo hurtigt 2 mb, og så er der
jo ikke noget problem.
Jeg kan varmt anbefale dem.

JRH

Fra : Morten S Hansen

Dato : 16-09-04 22:44

Firmaet er begyndt at reklamere på bl.a. politiken.dk - så de må have noget
kapital i ryggen, jeg tror de er ret seriøse....

Fra : Per Thomsen

Dato : 17-09-04 08:38

> [...]
noget
> kapital i ryggen, jeg tror de er ret seriøse....

Jeg tror bestemt også de er seriøse. Har selv benyttet dem til et web-hotel,
og har kun ros til dem.
Men jeg syntes - modsat JHR, at 2 mb til kr. 30,- er lige i overkanten. Hos
Telmore betaler jeg kr. 10,-/mb. Jeg bruger kun GPRS til at modtage e-mail,
og bruger knap 1 mb/md.

Per