TDC fejl ved send
Fra : Bartesque

Dato : 16-09-04 08:57

Jeg kan pludselig ikke sende mail med Outlook - jeg bruger
smtp.mail.dk

Mail.tdconline virker fint!

Hvilken server bruger i andre til at sende mails fra ?

På forhånd tak !

Fra : Morten Davidsen

Dato : 16-09-04 10:01

"Bartesque" <Bartesque@atyourservice.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kan pludselig ikke sende mail med Outlook - jeg bruger
> smtp.mail.dk
Hvilken fejl får du? .. den starter med 0x800CCC <-- noget i den stil.

> Mail.tdconline virker fint!
Så er det muligvis dit mailprogram som laver problemer.
Du skulle vel ikke have et antivirus- eller firewallprogram installeret som
driller?

Kunne forestille mig at den fejl du får hedder noget med 0x800CCC0 E eller F

> Hvilken server bruger i andre til at sende mails fra ?
Min egen

/MD

Fra : frede

Dato : 16-09-04 10:16

"Bartesque" <Bartesque@atyourservice.com> wrote in message

> [...]
> smtp.mail.dk
>
> Mail.tdconline virker fint!
>
> Hvilken server bruger i andre til at sende mails fra ?

Jeg benytter selv asmtp.mail.dk , men læs mere her
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_mail_faq&xpqrnb=040819

mvh
Frede

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 16-09-04 11:34

> Jeg kan pludselig ikke sende mail med Outlook - jeg bruger
> smtp.mail.dk

Jeg bruger også smtp.mail.dk, men har ikke prøvet den i dag. Jeg ved at TDC
er på vej over på asmtp.mail.dk, men de har da endnu ikke skrevet noget om
at den gamle skulle være lukket.

Niels Dybdahl

Fra : Søren Andersen

Dato : 16-09-04 12:50

"Niels Dybdahl" <ndy@fjern.detteesko-graphics.com> wrote in message

> [...]
> TDC
> er på vej over på asmtp.mail.dk, men de har da endnu ikke skrevet noget om

Det er den ikke.

--
Søren Andersen

Fra : Bartesque

Dato : 16-09-04 16:46

Mange tak for al responsen, har desværre ikke haft tid til at følge
med i dagens løb, det virkede igen hen på dagen, indtil da sendte jeg
fra mail.tdconline.dk (jeg kunne godt modtage mails)

Jeg bruger normalt Outlook fra Office, er ikke helt sikker på fejl
koden, men smtp serveren var åbenbart nede i en periode

Men nu har jeg en alternativ server at sende fra, hvis det skulle ske
igen

Tak igen

Fra : Jan Pedersen

Dato : 19-09-04 21:20

Jeg kan stadig ikke på 2. måned sende fra hverken smtp.mail.dk eller
asmtp.mail.dk....jeg har åbnet for både port 25 og 110 i både hardware
firewall / NAT og i software firewall. Hvorfor mon ? jeg kan fint sende fra
hotmail men der anvendes der jo også en anden protokol....... jeg har prøvet
at installere min egen smtp server men der står outlook express bare og
hænger i umanerlig lang tid uden at sende noget dvs. den blå bjælke i
vinduet er næsten ude i højre side men den når aldrig helt derud......hvor
mon problemet ligger ? Windows xp´s egen firewall er slået fra......

Fra : Palle Jensen

Dato : 19-09-04 22:07

Den 19 sep 2004 mumlede Jan Pedersen noget i denne stil:

> Jeg kan stadig ikke på 2. måned sende fra hverken smtp.mail.dk
> eller asmtp.mail.dk....

Hvilken fejl får du?

--
Palle Jensen