speedstream 5781
Fra : deen

Dato : 15-09-04 22:33

Hvordan logger man på routeren speedstream 5781 ? Den fik jeg med tdc
bredbånd.
tak på forhånd

Fra : NB

Dato : 19-09-04 19:17

"deen" <zebdeen@netscape.net> skrev i en meddelelse
> Hvordan logger man på routeren speedstream 5781 ? Den fik jeg med tdc
> bredbånd.
> tak på forhånd

Jeg har også i nogen tid prøvet at "komme ind" i denne router. Har nu fået
et tip om at bruge telnet med serie-nr. på routeren som adgangskode (med
eller uden det viste for-bogstav).

ab

Fra : KsNa

Dato : 19-09-04 22:08

"NB" <nanna.ireneFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> et tip om at bruge telnet med serie-nr. på routeren som adgangskode (med

I har fået en router med som er lukket, det er kun TDC der kan/må rette i
den, til gengæld giver de også garanti for at den virker. Hvis i selv vil
pille må i købe jeres egen router.

Mvh
Kim

Fra : ab

Dato : 20-09-04 06:05

"KsNa" <KsNa@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> I har fået en router med som er lukket, det er kun TDC der kan/må rette i
> den, til gengæld giver de også garanti for at den virker. Hvis i selv vil
> pille må i købe jeres egen router.

Netop - og jeg har købt min egen 5781 - og er for øvrigt ikke kunde hos
TDC - heldigvis da.

ab

Fra : KsNa

Dato : 20-09-04 17:33

"ab" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> "KsNa" <KsNa@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Netop - og jeg har købt min egen 5781 - og er for øvrigt ikke kunde hos
> TDC - heldigvis da.

Hvis du har din egen 5781, har du vel også en vejledning.

Mvh.
Kim