Dumeter problemer
Fra : Filip

Dato : 15-09-04 21:38

Mit yndlingsprogram er uden tvivl Dumeter, men nu er der kommet en mystisk
fejl i programmet. Jeg kan stadig se hvor meget jeg downloader, men jeg kan
ikke se min upload. Det er især træls når jeg overfører mellem 2 maskiner.
Jeg kan nemlig godt se min upload når jeg sender via internettet. Mystisk.
Er der nogen der har et løsningsforslag??

Filip

Fra : Leo

Dato : 15-09-04 22:07

sikker på du ikke lige har pillet i opsætningen ?

Fra : Filip

Dato : 16-09-04 06:58

"Leo" <leo@leo.lir.dk> skrev i en meddelelse
> sikker på du ikke lige har pillet i opsætningen ?

Jo jeg har pillet en del, men jeg har prøvet alt nu, og kan ikke rigtig få
det til at du´.
Jeg tror det måske gik galt da jeg installerede Win XP SP2

Filip

Fra : Leo

Dato : 16-09-04 14:43

ok.
kender ikk lige til xp sp 2, og alt det skrammel den vist kan lave.

men hvis du har valgt All interface, i network interface to monitor, på
fanebladet General
så ved jeg ikk hvor der lige kan være en fejl.

Fra : Filip

Dato : 17-09-04 16:18

> [...]
> fanebladet General
> så ved jeg ikk hvor der lige kan være en fejl.

Øv. Det har jeg nemlig valgt, og det undre også mig lidt

Filip