så skete det....
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 15-09-04 19:47

vi har fundet et hjem til rasmine.....
på søndag flytter Rasmine tilbage til roskilde, for at dele hendes fremtid
med Lise og hendes kæreste, og en smuk somalipige der hedder Darling
Duchesse....

jeg er meget glad for det vi er endt med, for jeg er overbevist om at det er
helt det rette hjem..... også især fordi Lise ikke havde det mindste imod
alle mine krav og spørgsmål ;)

men indrømmet, det er med sorg jeg ser hende rejse.... selv nu, inden hun
skal rejse har jeg en knude i maven og tårerne kan mærkes i kanten af
øjet.... jeg er overbevist om at det nok skal gå godt, men for pokker jeg
kommer til at tude :(

--
Knus, Sabina
der ikke længere har en skøn somalihunkat der savner et nyt hjem.... for det

Fra : Kate

Dato : 15-09-04 20:42

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in

> jeg er overbevist om at det nok skal gå godt, men for pokker jeg
> kommer til at tude :(

Kan så udmærket følge dig.
Jeg sidder selv om _ved_ at jeg må ha' omplaceret Doughnut, men for
pokker hvor har jeg dog svært ved at få færdiggjort mailen til vildkat.

Glæder mig dog på Rasmines vegne for vores katte fortjener jo det
bedste vi kan gi' dem!

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : zasha

Dato : 15-09-04 22:48

> [...]
>
> --
> Knus, Sabina
> der ikke længere har en skøn somalihunkat der savner et nyt hjem.... for

århh...Sabine altså *stort knus*
Jeg ved nøjagtig hvordan du har det, jeg har aldrig været så ked af det så
længe da MissRosa rejste til sit nye hjem.....men .... det var mit valg så
.... tiden og Benediktes utrolige imødekommenhed gjorde det til at overleve,
og som den heldige kartoffel jeg er ... ellers *not* :o - så kommer jeg tit
på besøg hos Dikte og Svedsken, jeg nyder det vist mest, for Svedsken ser
egentlig ret ligeglad ud *suk* sådan er det med Svedsker...men Dikte laver
til gengæld dejlig mad *slurp*

Så, fat mod og hold fast i at beslutningen er rigtig og bedst for katten,
selvom det gør ondt i dit hjerte...
"if you love somebody...set them free...." i dette tilfælde oversættes
"free" med Roskilde :)
Mange forstående tanker og masser af *det-skal-nok-gå-knus* fra

Heidi [Miver og Mulles mor og Svedskens eksmor]

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at nogle browsere mangler et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Får du en meddelelse om at siden ikke kan findes/ikke eksisterer kan du
hente det manglende plug-in her:
http://www.idnnow.com/

Fra : maz

Dato : 16-09-04 19:36

Sabina Hertzum wrote:
> vi har fundet et hjem til rasmine.....
> på søndag flytter Rasmine tilbage til roskilde, for at dele hendes
> fremtid med Lise og hendes kæreste, og en smuk somalipige der hedder
> Darling Duchesse....
Dejligt det er lykkedes jer at finde et godt hjem til hende, selvom det er
hårdt for dig. Forhåbentligt får du lov til at følge hende lidt fremover :)

/M