Siri har gået sit første "spor"
Fra : Trine K. Christianse~

Dato : 15-09-04 14:59

Hej

Jeg er en meget stolt hundeejer i dag.

For det første, så er vores døre altid åbne, så Siri har ikke prøvet
det der med lukkede døre, når man nu skal tisse.

Men i dag blæste det altså for meget, så døren blev lukket. Efter et
par timer satte Siri sig henne ved døren og kom med et lille bjæf. Jeg
gik hen, åbnede døren, Siri gik ud og tissede og gik straks ind og
puttede igen.

Nu har jeg så lige kogt lever til levertræningsgodbidder. Næsen fejler
bestemt ikke noget, så jeg prøvede at lave et lille spor til hende i
haven. Et på tre meter og et på fem meter. Begge med leversuppe og en
gang leverstykker i enden. Hun satte snuden i hvor jeg pegede og gik
med snuden nede hele vejen hen til leveren, der var gemt lidt bag en
græstot. Og det gjorde hun med begge to, så gæt om vi skal lege lidt
mere med den slags i fremtiden?

Vi skifter foder til hende, hun er nemlig blevet en anelse tynd.
Rygraden stikker lidt meget op.

Mvh Trine, der sådan ønsker sig et digitalkamera, så hun kan tage en
MASSE billeder af Siri

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-04 16:16

"Trine K. Christiansen" <trinekc@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> par timer satte Siri sig henne ved døren og kom med et lille bjæf. Jeg
> gik hen, åbnede døren, Siri gik ud og tissede og gik straks ind og

Det er dejligt, når de endelig kan sige til. Assi har også selv sagt til et
par gange.
Hun kan ikke altid holde sig helt om natten endnu, men det skal nok komme.

> [...]
> med snuden nede hele vejen hen til leveren, der var gemt lidt bag en
> græstot. Og det gjorde hun med begge to, så gæt om vi skal lege lidt

Det må vi da også hellere prøve en dag. Det lyder sjovt.

> Vi skifter foder til hende, hun er nemlig blevet en anelse tynd.
> Rygraden stikker lidt meget op.

Har også synes at Assi var lidt spinkel ind imellem, men pludselig følger
vægten med igen.
Hun vokser jo også hurtigt både i højden og vægtmæssigt.
F.eks er hun vokset ca. 5 cm. og har taget 3 kg. på på 1½ uge.
Assi er 14 uger nu og vejer ca. det dobbelte, siden vi fik hende som 8 uger.

> Mvh Trine, der sådan ønsker sig et digitalkamera, så hun kan tage en
> MASSE billeder af Siri

Jeps, et digitalt kamera er uundværligt.

Mvh. www.tjekmig.dk