CensorNet problem
Fra : Joergen M. Joeregens~

Dato : 15-09-04 14:23

Davs
Ved ikke om det er rette sted...?
Jeg har sat en Linux-boks op på et LAN med en Windows 2000 Server (AD).
På Linux'en kører Censornet (med Bridgefunktionen slået til), og det
fungerer så'n set fint nok.
Der er dog mindst én ting jeg ikke kan forstå:
De ene kort på Linux'en er forbundet til LAN, det andet til WAN (en Zywall
30), og Censornet snupper fint alle forespørgsler til Internettet. Jeg kan
få kontakt til WEB-interfacet på Zywall'en fra en given arbejdsstation, men
det kan jeg IKKE fra serveren.
Selvom jeg "bypass'er" firewall'ens IP i proxy'en, kommer jeg ikke igennem
når jeg sidder ved serveren.
Og netop DET er vigtigt, fordi jeg normalt går ind via en terminal fra
"et-helt-andet-sted-i-verden".
Nogen der har lidt brugbar hjælp?

Jørgen