Fladfiskeri på Nordsjælland?
Fra : Rasmus Berntsen

Dato : 15-09-04 07:13

Hej Alle!

Jeg har overvejet at tage min søn på knap 5 år med ud og fiske fladfisk.
Jeg er en garvet lystfisker, men kender ikke ret meget til fladfiskeri steder.
Så jeg vil spørge jeg om i kender nogle gode steder på Nordsjælland ?
Hvor det ikke er for ufremkommeligt. d.v.s. ikke Nordhavnen i Helsingør
på de store sten og heller ikke foran opmagasineringspladserne ved færgen.
Det er det mest ucharmerende sted at fiske efter min mening.
Men et sted, hvor man heller ikke skal kaste så langt og man har rimelige
chancer for at fange noget.
Vi kommer fra Allerød så fjorden kunne også være en mulighed.

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Rasmus Berntsen

Fra : Spangkuk

Dato : 16-09-04 04:50

"Rasmus Berntsen" <rasmus.berntsen@orangenet.dk> skrev

> [...]
> chancer for at fange noget.
> Vi kommer fra Allerød så fjorden kunne også være en mulighed.

Snekkersten er et godt bud. Når du kommer sydfra, passerer du
Kystens Perle. Et par hundrede meter efter kan du se, at der 20-30
meter ude i vandet står en kæmpesten. Der er mulighed for ørreder
omkring stenen, lidt til højre derfor er der sandbund og fladfisk,
og der er minsandten også opsat et bord.

Knæk og bræk.

Spang

Fra : Rasmus Berntsen

Dato : 23-09-04 06:46

> [...]
> omkring stenen, lidt til højre derfor er der sandbund og fladfisk,
> og der er minsandten også opsat et bord.

Mangetak.

Det lyder som et godt sted med ham den lille.
Det var måske et sted der er værd at prøve.

Med venlig hilsen
Rasmus Berntsen