TDC ny POP3 ?
Fra : NB

Dato : 14-09-04 19:36

Jeg kan pludselig ikke hente mail hos TDC længere - password o.s.v. virker
fint direkte på www.mail.dk .

Nogen der ved om TDC har ændret adgangen - jeg har ikke kunnet finde noget
på TDC´s sider.

ab

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-09-04 20:02

"NB" <nanna.ireneFJERN@DETTEc.dk> crashed Echelon writing

> Nogen der ved om TDC har ændret adgangen - jeg har ikke kunnet finde
> noget på TDC´s sider.

Hvad får du af fejl når du prøver?

--
Bjarke Andersen

Fra : Søren Andersen

Dato : 14-09-04 20:05

"NB" <nanna.ireneFJERN@DETTEc.dk> wrote in message
> [...]
> fint direkte på www.mail.dk .
>
> Nogen der ved om TDC har ændret adgangen - jeg har ikke kunnet finde noget

Nej, det er stadig pop3.mail.dk ... tro mig, hvis man ændrer det kan du være
110% sikker på at få det at vide. Og det ville være at finde på forsiden af
www.tdconline.dk

Sluk din firewall/antivirus for at se om det er dem der volder dig
problemer, det er jo som regel der problemet ligger.

--
Søren Andersen

Fra : NB

Dato : 15-09-04 19:37

>.
>
> Hvad får du af fejl når du prøver?

Jeg får ikke nogen fejlmelding - bare dialog-boxen, der indikerer, at min
kode / brugernavn er forkert

"Søren Andersen" <na@nospam.com> skrev i en meddelelse

> [...]
være
> 110% sikker på at få det at vide. Og det ville være at finde på forsiden

Det er nu ikke min erfaring - f.eks. er der da ikke nogen, der har oplyst
noget som helst om TDC´s nye anti-spam (der for øvrigt virker temmelig godt)

> Sluk din firewall/antivirus for at se om det er dem der volder dig
> problemer, det er jo som regel der problemet ligger.

Jeg har ikke ændret noget som helst (på 3 forskellige PC´er - så deeeet
.....)

ab

Fra : Søren Andersen

Dato : 15-09-04 19:54

> "Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg får ikke nogen fejlmelding - bare dialog-boxen, der indikerer, at min
> kode / brugernavn er forkert

Og det er dit 12-cifrede kundenummer som står i brugernavn ?

I så fald så ring til Hotline og få et nyt password

Fra : NB

Dato : 16-09-04 17:30

> Og det er dit 12-cifrede kundenummer som står i brugernavn ?

Ja, det er det og som skrevet kan jeg også lukke mig ind direkte på TDC´s
Webmail med dette kundenummer.

> I så fald så ring til Hotline og få et nyt password

Ja, det nytter nok ikke noget - et nyt password kan (har jeg også prøvet)
jeg jo selv lave. Det har ikke givet nogen ændring.

ab

Fra : Kasper Bergh

Dato : 17-09-04 01:41

> Ja, det nytter nok ikke noget - et nyt password kan (har jeg også prøvet)
> jeg jo selv lave. Det har ikke givet nogen ændring.

Antivirus program? I så fald prøv at fjern det - se om det virker - og
installer det igen.

mvh
/Kasper