Valg af Bluetooth
Fra : Jesper Hansen

Dato : 14-09-04 17:28

Hejsa.

Jeg vil gerne kunne overføre filer og musik (mp3) mellem min pc'er og Nokia
6230, hvarfor en bluetooth dims skal jeg bruge, gerne så billigt så muligt,
og gerne med nogle links.

Mvh.

Jesper

Fra : GiWeo

Dato : 14-09-04 18:19

Hejsa

>Jeg vil gerne kunne overføre filer og musik (mp3) mellem min pc'er og Nokia
>6230, hvarfor en bluetooth dims skal jeg bruge, gerne så billigt så muligt,
>og gerne med nogle links.

Jeg bruger den her
http://www.thansen.dk/product.asp?c=301747673&n=648665175&pn=648665847
uden problemer

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Anders Ravn

Dato : 14-09-04 18:37

"Jesper Hansen" <jesperhansen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Nokia
> 6230, hvarfor en bluetooth dims skal jeg bruge, gerne så billigt så

Den her er fino - den bruger jeg - og softwaren er super!

http://proconsult.dk/katalog/m_net/s_net-w/netwb/netsite-btcl2.html

> Mvh.
>
> Jesper

---

Fra : Jan Jensen

Dato : 14-09-04 19:58

mit forslag vil være denne, jeg bruger den til min bærbar hvor både min pda
og begge min sony ericrson (t68i og t610) nemt logger på.

Fra : John

Dato : 15-09-04 00:08

> [...]
Nokia
> 6230, hvarfor en bluetooth dims skal jeg bruge, gerne så billigt så

Denne her har en fornuftig rækkevidde:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=19534 - og er meget stabil.

Mvh

John