css: Fikseret baggrundsbillede, problemer ~
Fra : Peter Anskjær

Dato : 14-09-04 16:29

Hej NG
Jeg har et problem som jeg håber kan løses. Jeg har denne side:
http://www.nskjaer.dk/fixed.html
http://www.nskjaer.dk/fixed1.html
hvor man kan se to varianter af mit problem. Jeg vil gerne have baggrunden
på siden til at være grå og så have en hvid boks med sort ramme som
indeholder hele siden. Derudover skal der være et fikseret baggrundsbillede
i den hvide boks, dette skal jo være placeret i body for at IE forstår det.
Så den hvide farve kan kun defineres i body da den ellers dækker for
baggrundsbilledet som jeg ser det.
Jeg kan få fikseret baggrundsbilledet, men når det er det kan jeg ikke få
baggrundsfarven grå, kun en ramme. Alternativt kan jeg få hele baggrunden
grå som den skal være, men så er baggrundsbilledet ikke fikseret.

Så er der nogle af jer der kan se hvordan jeg får det til at se ud som
fixed1.html hvor blot baggrundsbilledet er fikseret?

Følg linkene på siderne for at se dem med mere indhold.

Mvh
Peter