*Suuuuuk* Ku det så ta og blive Sankt Hans~
Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 12-05-01 12:48

Hejsa

   Ja, så har jeg igen været nede og kigge til vores killinger - der er
_meget_ lang tid til Sankt Hans hvor de endelig er gamle nok til at komme
hjem Især når man sidder med Mulle (Den 3-farvede) og hun bare sidder
og falder i søvn i hånden på een Hvis man lægger hende på ryggen
ligger hun bare og kigger og nyder at blive nusset på maven .... Se det
ka man da kalde en kælen kat
   Oscar derimod - han har krudt i halen....Der er mange ting der skal
ordnes - fx. skal vi ha syet et overtræk til lædersofaen - bare til de
har lært at det hovedsagligt skal gå ud over kradsebrædtet når de skal
hvæsse klør
   Ja, glæden måtte bare lige ud

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Denise

Dato : 14-05-01 06:40

Hej
Ih altså, "mis"undelig.
Hilsen Denise

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 18-05-01 10:07

In article <9dnr4d$fec$1@news.inet.tele.dk>, "Denise"
<Denise.Reindel@*nospam*sas.dk> wrote:

      Hej Denise

> Hej Ih altså, "mis"undelig. Hilsen Denise
   Hvem af os ...? Mig eller katten/e?

Fra : Denise

Dato : 18-05-01 09:19

Begge, kunne da godt bruge noget mere nus på maven.
Men det var nu mest på dig, savner selv at skulle ha' nye killinger.
Har ikke haft killinger i 6 år, og skal desværre heller
ikke ha' indenfor overskuelig fremtid, snøft.

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 18-05-01 10:28

In article <9e2luu$g7f$1@news.inet.tele.dk>, "Denise"
<Denise.Reindel@*nospam*sas.dk> wrote:

      Hej Denise

> Begge, kunne da godt bruge noget mere nus på maven.

   Jeg tror ikke at Oscar har tålmodigheden til at blive liggende der og
glo - der skal alså ske noget! Han er stadig på mors den bedste
udskænkning men er kommet til at ligne en miniatureudgave af en voksen
kat - bortset fra temperamentet - han har alså ikke tid til det der med
at ligge og nusse og sådan - krudt i halen siger jeg Mulle derimod
ligner stadig en killing - stritpels og korte ben til en kompakt
killingekrop (Hun er noget semilanghåret noget så det går nok aldrig helt
af men hun spiser til gengæld tørfoder 3 gange om dagen sammen med
mors bedste udskænkning. Hun vokser som ukrudt for tiden

> Men det var nu mest på dig, savner selv at skulle ha' nye killinger. Har
> ikke haft killinger i 6 år, og skal desværre heller ikke ha' indenfor
> overskuelig fremtid, snøft.

   Underlige mig ja Puha - jeg skal ha investeret gud ved hvor mange
penge til kattebakker, kradsetræer, overtræk til sofaen og hvad ved jeg
ellers samt vaccination og hvad har vi.....Forresten - hvornår siger I
killingerne skal vaccineres første gang?

Fra : Denise

Dato : 18-05-01 10:17

Hej Trine
<klip<
> ellers samt vaccination og hvad har vi.....Forresten - hvornår siger I
> killingerne skal vaccineres første gang?

Jeg mener at kunne huske, at de skal vaccineres når de er 12 uger,
16 uger og 1 år, og derefter anbefales een gang om året.
Hilsen Denise