|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Fuuuuuccck Ford Probe GT !!! Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  14-09-04 14:12
 | 
 |  | Øj den er fed, sådan en må jeg hente i tyskland.. Ingen tvivl !!! jeg må eje
 sådan en !! de koster fra 800Eur og op !! .de here i come.. seddel er sendt
 til T&S !!
 
 Mvh
 Morten
 
 
 
 
 |  |  | 
  FJ (14-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : FJ
 | 
 Dato :  14-09-04 15:32
 | 
 |  | 
 
            Det kan jeg godt forstå du vil!!  Det er nemlig samme maskine som i min
 Mazda.     "Juel" <nej tak> skrev i en meddelelse
 news:4146ee23$0$204$14726298@news.sunsite.dk...
 > Øj den er fed, sådan en må jeg hente i tyskland.. Ingen tvivl !!! jeg må
 eje
 > sådan en !! de koster fra 800Eur og op !! .de here i come.. seddel er
 sendt
 > til T&S !!
 >
 > Mvh
 > Morten
 >
 >
            
             |  |  | 
  KASO (14-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : KASO
 | 
 Dato :  14-09-04 16:41
 | 
 |  | 
 "FJ" <41mazdagtv6@jubiipost.dk fjern 41> skrev i en meddelelse
 news:41470107$0$232$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > Det kan jeg godt forstå du vil!!  Det er nemlig samme maskine som i min
 > Mazda.     Tjah - det kan næppe undre, da det mig bekendt _er_ en Mazda med et
 Ford-emblem....
            
             |  |  | 
  Lars Knudsen (14-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars Knudsen
 | 
 Dato :  14-09-04 16:59
 | 
 |  | "Juel" <nej tak> wrote in news:4146ee23$0$204$14726298@news.sunsite.dk:
 
 > Øj den er fed, sådan en må jeg hente i tyskland.. Ingen tvivl !!! jeg
 > må eje sådan en !! de koster fra 800Eur og op !! .de here i come..
 > seddel er sendt til T&S !!
 
 <joke>
 Er du frisør til dagligt?
 </joke>
 
 
 |  |  | 
  BJ (14-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BJ
 | 
 Dato :  14-09-04 17:03
 | 
 |  | 
 "Juel" <nej tak> skrev i en meddelelse 
 news:4146ee23$0$204$14726298@news.sunsite.dk...
 > Øj den er fed, sådan en må jeg hente i tyskland.. Ingen tvivl !!! jeg må 
 > eje
 > sådan en !! de koster fra 800Eur og op !! .de here i come.. seddel er 
 > sendt
 > til T&S !!
 Lad os endelig vide, hvor meget du skal mere end de 6.000,- kr. for at få 
 den på danske plader.
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=107600461&page=1 -- 
 Med venlig hilsen
 Bjørn Jørvad 
            
             |  |  | 
  Morten Juel (14-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Morten Juel
 | 
 Dato :  14-09-04 19:20
 | 
 |  | 
 
            > Lad os endelig vide, hvor meget du skal mere end de 6.000,- kr. for at få
 > den på danske plader.
 papir er sendt til T&S idag    |  |  | 
  Morten Lorenzen (14-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Morten Lorenzen
 | 
 Dato :  14-09-04 19:21
 | 
 |  | "Juel" <nej tak> skrev i en meddelelse
 news:4146ee23$0$204$14726298@news.sunsite.dk...
 > Øj den er fed, sådan en må jeg hente i tyskland.. Ingen tvivl !!! jeg må
 eje
 > sådan en !! de koster fra 800Eur og op !! .de here i come.. seddel er
 sendt
 > til T&S !!
 
 Tjeck lige forsikring inden. - Har hørt den skulle være træls at forsikre...
 
 -M
 
 
 
 
 |  |  | 
  Morten Juel (14-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Morten Juel
 | 
 Dato :  14-09-04 19:37
 | 
 |  | 
 
            > Tjeck lige forsikring inden. - Har hørt den skulle være træls at
 forsikre...
 ringer til dem imorgen    Mvh
 Morten
            
             |  |  | 
  Rasmus (14-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  14-09-04 20:55
 | 
 |  | 
 "Juel" <nej tak> wrote in message
 news:4146ee23$0$204$14726298@news.sunsite.dk...
 > Øj den er fed, sådan en må jeg hente i tyskland.. Ingen tvivl !!! jeg må
 eje
 > sådan en !! de koster fra 800Eur og op !! .de here i come.. seddel er
 sendt
 > til T&S !!
 
 Art  Personbil
 Mærke  FORD
 Model  PROBE
 Typebetegnelse
 Registreret 1. gang  23/06-1991
 Karosseri type / antal døre  COUPE  3 døre
 Motor  4 Cylindre  2200 cc  147 HK  ventiler
 Gear / drivkraft / km  005 / B /
 Ekstraudstyr  Vurderingsprisen afhænger af udstyrsniveau og
 køretøjets stand
 
 
 --------------------------------------------------------------------------
 
 Endeligt vurderet pr  04/08-2004
 Afgiftspligtig værdi  34000
 Registreringsafgift  55958
 Handelspris inkl. afgift  89958
 
 
 mvh
 Rasmus
 
 
 
 
 |  |  | 
  Henning (14-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henning
 | 
 Dato :  14-09-04 21:05
 | 
 |  | 
 >      Ekstraudstyr  Vurderingsprisen afhænger af udstyrsniveau og
 >      køretøjets stand
 
 Er der ikke kommet nye regler? Hvis en given bil er "standard" skal
 der nu beregnes afgift efter indkøbsprisen og ikke en konkret
 vurdering?
 Læste det på en jura-side i week-enden, erindrer ikke hvor...
 
 
 |  |  | 
   John Sahl (14-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : John Sahl
 | 
 Dato :  14-09-04 21:12
 | 
 |  | 
 
            Henning wrote:
 > Er der ikke kommet nye regler? Hvis en given bil er "standard" skal
 > der nu beregnes afgift efter indkøbsprisen og ikke en konkret
 > vurdering?
 Nej, det gælder nye biler, ikke importerede brugtvogne.
 -- 
 John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk Vi kæmper hårdt for det    |  |  | 
  Brian Axelgaard (14-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Brian Axelgaard
 | 
 Dato :  14-09-04 21:47
 | 
 |  | "Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse
 news:41474ca1$0$232$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
 >       Endeligt vurderet pr  04/08-2004
 >       Afgiftspligtig værdi  34000
 >       Registreringsafgift  55958
 >       Handelspris inkl. afgift  89958
 
 Hvor meget skal der så betales? kr. 55958,-?
 Hvis bilen koster fra 800eur og op, så får man den da til halv pris ifht. et
 link længere tilbage i tråden...
 
 
 
 
 |  |  | 
  FJ (14-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : FJ
 | 
 Dato :  14-09-04 22:24
 | 
 |  | 
 
            Det er forhåbentlig en V6 model Juel har kik på!?  Ellers er det en
 ligegyldig bil !!      "Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse
 news:41474ca1$0$232$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
 >
 > "Juel" <nej tak> wrote in message
 > news:4146ee23$0$204$14726298@news.sunsite.dk...
 > > Øj den er fed, sådan en må jeg hente i tyskland.. Ingen tvivl !!! jeg må
 > eje
 > > sådan en !! de koster fra 800Eur og op !! .de here i come.. seddel er
 > sendt
 > > til T&S !!
 >
 >       Art  Personbil
 >       Mærke  FORD
 >       Model  PROBE
 >       Typebetegnelse
 >       Registreret 1. gang  23/06-1991
 >       Karosseri type / antal døre  COUPE  3 døre
 >       Motor  4 Cylindre  2200 cc  147 HK  ventiler
 >       Gear / drivkraft / km  005 / B /
 >       Ekstraudstyr  Vurderingsprisen afhænger af udstyrsniveau og
 >       køretøjets stand
 >
 >
 > --------------------------------------------------------------------------
 >
 >       Endeligt vurderet pr  04/08-2004
 >       Afgiftspligtig værdi  34000
 >       Registreringsafgift  55958
 >       Handelspris inkl. afgift  89958
 >
 >
 > mvh
 > Rasmus
 >
 >
            
             |  |  | 
   Ukendt (15-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  15-09-04 06:56
 | 
 |  | 
 
            > Det er forhåbentlig en V6 model Juel har kik på!?  Ellers er det en
 > ligegyldig bil !!      HuH, det er da ikke ligegyldigt med en 2,2L Turbo motor, den motor kan jo
 snilt levere 190-200hk uden de store udgifter... Nej sq jeg vil ha en GT    den 6cyl har jo ikke mere end min bimmer har nu, og den har dårligere
 bundtræk end 2,2'eren har ! :o/
 Mvh
 Morten
            
             |  |  | 
    FJ (15-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : FJ
 | 
 Dato :  15-09-04 08:16
 | 
 |  | 
 
            Ikke forstået. På papiret har Gt modellen da 20 HK mindre end V6 modellen.
 "Juel" <nej tak> skrev i en meddelelse
 news:4147d96c$0$209$14726298@news.sunsite.dk...
 > > Det er forhåbentlig en V6 model Juel har kik på!?  Ellers er det en
 > > ligegyldig bil !!      >
 > HuH, det er da ikke ligegyldigt med en 2,2L Turbo motor, den motor kan jo
 > snilt levere 190-200hk uden de store udgifter... Nej sq jeg vil ha en GT
   > den 6cyl har jo ikke mere end min bimmer har nu, og den har dårligere
 > bundtræk end 2,2'eren har ! :o/
 >
 > Mvh
 > Morten
 >
 >
            
             |  |  | 
     Ukendt (15-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  15-09-04 08:20
 | 
 |  | 
 
            > Ikke forstået. På papiret har Gt modellen da 20 HK mindre end V6 modellen.
 Yes med Turbo modellen har 258Nm imod V6'erens 216Nm..
 Og en 2,2 Turbo der kun yder ca 150hk er langt fra udnyttet, så en 190-200
 hk er inden for rækkevidde, det giver også størrere moment    Og så kan man jo få den vidunderlige Piitttuuuu lyd når man skifter gear..
   Mvh
 Morten
            
             |  |  | 
      FJ (15-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : FJ
 | 
 Dato :  15-09-04 08:28
 | 
 |  | 
 
            Ok, forstået.  Prioritering er heldigvis forskellig. Personligt vil jeg ikke
 undvære gangkulturen i en 6-cyl.
 "Juel" <nej tak> skrev i en meddelelse
 news:4147ed18$0$214$14726298@news.sunsite.dk...
 > > Ikke forstået. På papiret har Gt modellen da 20 HK mindre end V6
 modellen.
 >
 > Yes med Turbo modellen har 258Nm imod V6'erens 216Nm..
 > Og en 2,2 Turbo der kun yder ca 150hk er langt fra udnyttet, så en 190-200
 > hk er inden for rækkevidde, det giver også størrere moment    > Og så kan man jo få den vidunderlige Piitttuuuu lyd når man skifter gear..
 >    >
 > Mvh
 > Morten
 >
 >
            
             |  |  | 
       Ukendt (15-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  15-09-04 08:37
 | 
 |  | 
 
            > Ok, forstået.  Prioritering er heldigvis forskellig. Personligt vil jeg
 ikke
 > undvære gangkulturen i en 6-cyl.
 Nej det er jo klart forståeligt, ved heller ikke om jeg kan, men det må
 turbo fløjten jo kompensere for    og de ekstra HK    Mvh
 Morten **som gør klar til kamp imod T&S**
            
             |  |  | 
     Jakob Jeppesen (15-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jakob Jeppesen
 | 
 Dato :  15-09-04 08:21
 | 
 |  | FJ wrote:
 > Ikke forstået. På papiret har Gt modellen da 20 HK mindre end V6 modellen.
 
 Ja - men Morten er jo heller ikke interesseret i at beholde 2.2'eren i
 standardudgave. Når bilen er med turbo er det langt lettere og billigere at
 få mere power ud af den - f.eks. 200hk (og så kan v6'eren nok ikke være
 med længere)
 
 /Jakob
 
 
 
 
 |  |  | 
      Ukendt (15-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  15-09-04 08:24
 | 
 |  | 
 
            > Ja - men Morten er jo heller ikke interesseret i at beholde 2.2'eren i
 > standardudgave. Når bilen er med turbo er det langt lettere og billigere
 at
 > få mere power ud af den - f.eks. 200hk (og så kan v6'eren nok ikke være
 > med længere)
 Nemlig, det var jo planen    Små 200 burde kunne gøres rimeligt smertefrit..
 Og jeg er btw. mere interesseret i NM end HK..
 Mvh
 Morten
            
             |  |  | 
       phk (15-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : phk
 | 
 Dato :  15-09-04 12:22
 | 
 |  | 
 "Juel" <nej tak> skrev i en meddelelse
 news:4147ee18$0$202$14726298@news.sunsite.dk...
 
 > Og jeg er btw. mere interesseret i NM end HK..
 
 Kan du sige "Turbo diesel"?
 
 
 --
 Per, Esbjerg
 
 
 
 
 |  |  | 
        Henrik B. (15-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik B.
 | 
 Dato :  15-09-04 12:28
 | 
 |  | 
 "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
 news:4148258d$0$168$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 
 >
 > > Og jeg er btw. mere interesseret i NM end HK..
 >
 > Kan du sige "Turbo diesel"?
 
 Hvorfor? Det er da nogle sløve æsker....
 
 M.v.h.
 
 
 
 
 |  |  | 
         Brian (15-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Brian
 | 
 Dato :  15-09-04 18:10
 | 
 |  | 
 
            Hejsa
 Henrik B. skrev:
  > Hvorfor? Det er da nogle sløve æsker....
 Uha... kan du vaske din mund!
 De rykker da helt vildt...... mellem 1500-2500 rpm    /Brian
            
             |  |  | 
          Henrik B. (15-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik B.
 | 
 Dato :  15-09-04 19:12
 | 
 |  | 
 "Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse
 news:41487736$0$208$14726298@news.sunsite.dk...
 > Hejsa
 >
 > Henrik B. skrev:
 >
 >  > Hvorfor? Det er da nogle sløve æsker....
 >
 > Uha... kan du vaske din mund!
 > De rykker da helt vildt...... mellem 1500-2500 rpm    Og? Min gør det fra 1800 - 6000 rpm. Hvor var det oliebrænderne blev af?
 Livet starter ved 370 Nm....    -- 
 M.v.h.
 -------------------------------------
 Livet er for kort til lange overhalinger
            
             |  |  | 
           Brian (16-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Brian
 | 
 Dato :  16-09-04 20:34
 | 
 |  | 
 
            Hejsa
 Henrik B. skrev:
 >> Uha... kan du vaske din mund!
 >> De rykker da helt vildt...... mellem 1500-2500 rpm    >
 > Og? Min gør det fra 1800 - 6000 rpm. Hvor var det oliebrænderne blev
 Ironien gik vist tabt.... jeg er ikke diesel tilhænger    > Livet starter ved 370 Nm....    Min yder så 186Nm max, men jeg trækker da vejret alligevel    /Brian
            
             |  |  | 
    FJ (15-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : FJ
 | 
 Dato :  15-09-04 08:19
 | 
 |  | http://webcentrix.net/probe/specs.html
 "Juel" <nej tak> skrev i en meddelelse
 news:4147d96c$0$209$14726298@news.sunsite.dk...
 > > Det er forhåbentlig en V6 model Juel har kik på!?  Ellers er det en
 > > ligegyldig bil !!      >
 > HuH, det er da ikke ligegyldigt med en 2,2L Turbo motor, den motor kan jo
 > snilt levere 190-200hk uden de store udgifter... Nej sq jeg vil ha en GT
   > den 6cyl har jo ikke mere end min bimmer har nu, og den har dårligere
 > bundtræk end 2,2'eren har ! :o/
 >
 > Mvh
 > Morten
 >
 >
            
             |  |  | 
     Ukendt (15-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  15-09-04 08:23
 | 
 |  |  |  |  | 
  Ukendt (17-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  17-09-04 14:36
 | 
 |  | 
 
            Fed bil og rigtig sjov at køre, en lidt strammere undervogn gør underværker.
 2,2i Turbo er sjovere at køre end V6 men det er jo en smagssag.
 Vær opmærksom på at de fleste Prober skal have lavet bremser når de sælges i 
 Tyskland hvis priser er lav vel og mærke, og i DK koster det i reservedele 4-6000,-
  alt efter hvor du er heldig at købe.
 Find en med så lavt km så muligt, det betaler sig selv om du skal give lidt mere 
 for den!
 Mvh
 Jes
 (Har bla. exporteret Probe til Irak!)
 "Juel" skrev i en meddelelse 
 "Fuuuuuccck Ford Probe GT !!!"
 > Øj den er fed, sådan en må jeg hente i tyskland.. Ingen tvivl !!! jeg må eje
 > sådan en !! de koster fra 800Eur og op !! .de here i come.. seddel er sendt
 > til T&S !!
 > 
 > Mvh
 > Morten
 > 
 > 
 > 
 -- Sendt via http://www.autoatlas.dk  - din bilguide (Fra IP:83.73.249.102)
 -- Vis din bil frem på http://www.bilgalleri.dk |  |  | 
 |  |