Nokia 6600
Fra : quake

Dato : 14-09-04 13:41

Jeg får denne meddelse på min mobil nogen gange når jeg enten har åbnet et
spil elller program (Progam lukket Browser KERN-EXEC 3) er der en der kan
fortælle mig hvad det er og om man kan gører noget ved det.

Venlig Hilsen

Quake

Fra : Qbic - [6400]

Dato : 14-09-04 13:53

Ja,

TRYK *#7370#

og slet alt i telefonen, det nytter ikke at fjerne programmet da den har
lavet
rav i registerdatabasen, du har nok forsøgt at køre et program eller spil
der
ikke er beregnet til N6600

/ Qbic

Fra : quake

Dato : 14-09-04 14:00

sletter man så også sine kontakter og hvad man ellers har på telefonen
Quake

Fra : Qbic - [6400]

Dato : 15-09-04 02:46

Ja, den sletter alt hvad der har med telefonen at gøre
Så husk at tage backup først.