Nummerviser - batterier
Fra : Tine Müller

Dato : 14-09-04 12:46

Jeg har en DORO SENSOR 55 nummerviser og bruger TDC. Batterierne bruger 3
stk. 1.5V type AAA og der står i brochuren at de skulle række til ca. 1 år
og det passer ihvertfald ikke hos mig. Jeg har næsten lige isat 3 nye
batterier og ikonet for at skifte batterier vises allerede.

Det er utroligt få gange der bliver ringet til mig, så det kan ikke være
fordi at den bliver brugt meget, så er der nogen som ved hvad fejlen kan
være?

Jeg har mit ADSL stik fra Tele2 samt min fastnettelefon fra TDC og
nummerviserens ledning i samme stik. Kan det have nogen betydning?

--
/Tine

Fra : Tine Müller

Dato : 14-09-04 12:55

Tine skrev:
> Jeg har mit ADSL stik fra Tele2 samt min fastnettelefon fra TDC og
> nummerviserens ledning i samme stik. Kan det have nogen betydning?

Det passer ikke. ADSL har sit eget stik og ved siden af er der et stik, hvor
TDC fastnet, nummerviser og har lige opdaget at mit interne modem til
computeren også sider deri, da jeg bruger dette som nødløsning når min ADSL
forbindelse hos Tele2 svigter. Måske kan dette have betydning - hvad ved
jeg. Jeg er jo ikke tekniker.

/Tine

Fra : Sørensen

Dato : 14-09-04 19:24

"Tine > skrev

skulle række til ca. 1 år
> og det passer ihvertfald ikke hos mig. Jeg har næsten lige isat 3 nye
> batterier og ikonet for at skifte batterier vises allerede.

Har kun hørt om problemet med ISDN men det har Du vel ike ?

vh.
Sørensen