3210 On/Off knap
Fra : Karsten Tøt

Dato : 12-05-01 11:29

Dette må lige være stedet.
Jeg har lige erhvervet mig en brugt Nokia 3210, fungerer ganske
udemærket,
hvis det ikke lige var for en lettere defekt afbryder knap.
Er der mon nogen som rent tilfældigt ligger inde med en sådan ?
Næste dumme spørgsmål, er der nogle ben i selv at udskifte ovennævnte
sag ?

Mvh Karsten

Fra : Snoop [ZoP.dk]

Dato : 12-05-01 13:18

Mener at de sælger dem hos thansen.dk

/Snoop
Flower me @ 17613978

Fra : Carsten Riis

Dato : 12-05-01 14:17

Karsten Tøt wrote:

> Næste dumme spørgsmål, er der nogle ben i selv at udskifte ovennævnte
> sag ?

hvis du har en torx T6 skruetrækker, så kan du sagtens selv skifte
den.

Pas dog på med antennen, den kan let knække, hvis er lidt for voldsom.

Se beskrivelsen af hvorledes du skiller 3210eren af på
http://www.nokiauk.f2s.com/536.html

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Karsten Tøt

Dato : 15-05-01 06:05

Tak for hjælpen men Thansen.dk havde den ikke, men jeg fandt en hos den
lokale mobilbiks.
Tak for linket, det var en stor hjælp.

Mvh Karsten