Vinterstativ
Fra : Lars

Dato : 14-09-04 02:11

Jeg er ved at samle oplysninger til en opskrift som Bådnyt i september år
2000 udgaven gav på at bygge "verdens bedste" orkansikrede stativ.

I den forbindelse har jeg lige opdaget at man på denne hjemmeside:
http://www.maximalt.dk/Artikler/Stativ.htm
kan læse at der manglede en post i materialelisten i den oprindelige
artikel. Dette blev så bragt i et Bådnyt et par numre senere.

Er der andre der har erfaringer med køb og bygning af omtalte vinterstativ,
som kan komme mig til gavn inden materialekøb og bygning/ibrugtagning?

På samme hjemmeside skriver Allan Borch Madsen at hans samlede udgifter,
inklusive 3,5 liter Gori 44, beløb sig til kr. 1.199,-

Er der nogen råd til hvor på Sydsjælland, Lolland, Falster eller Møn man
kan købe det til en lignende pris?

Venligst og på forhånd tak
Lars
--
Tal lavt, tal langsomt og sig ikke for meget.