L046(Zebra malle) i kbh området?
Fra : Brizz

Dato : 13-09-04 21:35

Er der nogen der kender til en butik der ligger inde med et eksemplar af
subj ud over cichlidecentret?

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : gibson

Dato : 14-09-04 07:46

www.cichlidecentret.biz har nogle VF L046

Fra : Brizz

Dato : 14-09-04 09:09

> www.cichlidecentret.biz har nogle VF L046

Og hvad var det jeg skrev lige precis om den forretning? (ikke at jeg ikke
vil handle der. Vil bare ikke give 800 for den)

Så prøv igen

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : coryfreak

Dato : 14-09-04 11:01

"Brizz" skrev i en meddelelse

> Vil bare ikke give 800 for den

Hejsa

Jeg har ikke set Hyp. Zebra under 750 kr i en butik. Men prøv at gå ind på
www.Malleforum.dk og eftersøge mallen der. Der er ihvertfald mange som
skriver om den.

Fra : Fjeder

Dato : 14-09-04 12:39

Nyby har dem, han havde dem i hvert fald i butikken sidst jeg var
forbi, og det er ikke mage dage siden....

http://www.nybydiscus.dk/

Inde på Borups Alle på Nørrebro....

De er oxo noget billigere end 800 - men de er stadig dyre :(

Fra : MichaelH

Dato : 14-09-04 19:57

> Er der nogen der kender til en butik der ligger inde med et eksemplar af
> subj ud over cichlidecentret?

Hvis det ikke skal være en butik, og du er interesseret i 8 stk, har jeg
lige postet på www.malleforum.dk

Mvh
Michael
(Svar venligst i gruppen. Mail-adressen ikke virker)

Fra : Brizz

Dato : 14-09-04 20:06

> Hvis det ikke skal være en butik, og du er interesseret i 8 stk, har jeg
> lige postet på www.malleforum.dk

Prisen bestemmer hvor jeg køber. Men også kvaliteten.
Er IKKE intereseret i at købe samlet så hvad skal du have for 1 eller 2?
afhentet selvfølgelig.
Hvilken størrelse har de?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : MichaelH

Dato : 14-09-04 21:12

> Prisen bestemmer hvor jeg køber. Men også kvaliteten.
> Er IKKE intereseret i at købe samlet så hvad skal du have for 1 eller 2?
> afhentet selvfølgelig.
> Hvilken størrelse har de?

Jeg vil prøve at komme af med dem alle på en gang.

Det er lidt svært at måle dem, men hvad jeg lige kan se er de ca. 5-8 cm.

De er ikke fra samme kuld/sending. Halvdelen er købt på Sjælland.
Anden halvdel i Jylland (på forskellige tidspunkter).

Min mail-adr. kan findes på ovenstående link (yderligere snak om mine maller
, hører nok ikke til i denne gruppe)

Mvh
Michael