Jov stadig BT G2 til 499.- kr !!!.
Fra : KE Kofod

Dato : 13-09-04 19:10

Aldi har stadig BLUETREK - G2 til 499.- kr.
Det er noget af det bedste BT headsæt jeg har haft !.
Mvh. KE Kofod.

Fra : John

Dato : 14-09-04 01:17

"KE Kofod" <knold-tot@balle-bredsten.dk> skrev i en meddelelse
> Aldi har stadig BLUETREK - G2 til 499.- kr.
> Det er noget af det bedste BT headsæt jeg har haft !.

Kan du ikke fortælle lidt mere om det? - jeg overvejer nemlig at købe et...

Hvordan er komforten, lydkvaliteten, batteritiden osv.

Mvh

John

Fra : KE Kofod

Dato : 14-09-04 12:38

Hej John.
Jeg kan fortælle dig at jeg har skrottet både min JABRA 250 og min NOKIA
HDW-2 til fordel for G2 !!!.
Nu ser jeg på teknikken, den virker bare !.
Med JABRA og NOKIA har jeg flere gange om dagen mistet kontakten til min
mobil enhed !.
Dette er aldrig sket med min G2 !.
Den kan køre det jeg kalder en hel arbejdsdag det kan JABRA og NOKIA ikke !.
Jeg får ikke provision af dette, ha ha.
Men jeg er bare så glad for min G2 !!!.
Med venlig hilsen KE Kofod.

Fra : Anders Ravn

Dato : 14-09-04 18:42

> [...]
et...

> Hvordan er komforten, lydkvaliteten, batteritiden osv.

Hej Kebabben!

Køb et Logitech Bluetooth Headset istedet... Det er federe... Og ingen
latterlige mislyde osv...

- Rogn!

> Mvh
>
> John

---

Fra : KE Kofod

Dato : 14-09-04 18:58

Hej Anders.
Mislyde findes ikke på en G2 hvis din forbindelse mellem
din mobil og dit headsæt er OK !!!.
Jeg har skrottet både JABRA 250 og NOKIA HDW-2
til fordel for en G2, den virker s.... da som den skal !!!.
Mvh. KE Kofod.

Fra : John

Dato : 15-09-04 00:10

> et...

> Hej Kebabben!
>
> Køb et Logitech Bluetooth Headset istedet... Det er federe... Og ingen
> latterlige mislyde osv...
>
> - Rogn!

Davs Rogn

Det vil jeg gøre i stedet for.

Mvh

Ham selv

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-04 05:14

> Aldi har stadig BLUETREK - G2 til 499.- kr.
> Det er noget af det bedste BT headsæt jeg har haft !.
> Mvh. KE Kofod.

Det er nok ikke alle Aldi-butikker der stadig har headsættet. Til de
interesserede ligger der dog stadig et par stykker - det er den i
Nørresundby centrum.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 14-09-04 12:21

KE Kofod wrote:
> Aldi har stadig BLUETREK - G2 til 499.- kr.
> Det er noget af det bedste BT headsæt jeg har haft !.

Jeg købte et hos Aldi.

En af de oftest hørte ankepunkter er at pasformen er dårlig. Det er da
også rigtigt, hvis man blot tager headsettet i brug uden at tilpasse det.
Det er sådan at bøjlen kan bøjes lidt nogle steder (der er sikkert
ståltråd i).
Mit sidder nu således at jeg kan ryste på hovedet uden at det ryster sig
løst.

Lydkvaliteten er som man vel kan forvente, men den er ikke så god som
med mit gamle headset med ledning. Dog er den så god, at jeg kun bruger
G2 nu.
Jeg oplever at der er lidt "snask" eller klik i lyden som ikke skal være
der. Det er i form af en rytmisk klikken/svag bippen som til tider er
stærkere end andre gange. Dog ikke mere end at det stadig ikke er
irriterende.
Lyden er ikke helt så velopløst som jeg havde forventet - stemmer lyder
lidt grovere.

Folk lægger mærke til at jeg er "lidt længere væk", når jeg slår over på
headsettet, men de kan sagtens høre og forstå min tale.

Et godt køb til prisen, synes jeg, men ikke state-of-the-art eller high end.

--
Steen Suder

Fra : Jesper

Dato : 14-09-04 21:28

"KE Kofod" <knold-tot@balle-bredsten.dk> skrev i en meddelelse
> Aldi har stadig BLUETREK - G2 til 499.- kr.
> Det er noget af det bedste BT headsæt jeg har haft !.
> Mvh. KE Kofod.

Er der nogen der har haft held med at forbinde det til PC'en og bruge det
til Skype?

/jesper

Fra : Kristian

Dato : 15-09-04 19:40

> Er der nogen der har haft held med at forbinde det til PC'en og bruge det
> til Skype?
>

> /jesper

Ikke lige det, men jeg har forbundet mit NOKIA BT headset til min PC og
brugt det skype mange gange uden problemer.

- Kristian

Fra : Jesper / Slagelse

Dato : 16-09-04 15:50

On Wed, 15 Sep 2004 20:39:34 +0200, "Kristian" <koepFjern@koep.net>
wrote:

>Ikke lige det, men jeg har forbundet mit NOKIA BT headset til min PC og
>brugt det skype mange gange uden problemer.
>
>- Kristian

og jeg det samme med mit plantronics M2500.. og så sidder man ( eller
render rundt ) heller ikke hele natten - for det kan batteriet ikke
holde til..

en anden Jesper.

I still miss my x-wife, but my
aim is improving.