PC - forsikring
Fra : Omnolog HMH

Dato : 13-09-04 17:16

Hej gruppe

vær blid - det er min første post her i gruppen - så jeg ved ikke om det er
den rette gruppe.

Min kærestes pc er gået i udu, den er købt i computercity, og hun har tegnet
forsikring - hun er i dag blevet ringet op, at hun kan tage ud og få en ny
pc.

Mit spørgsmål er: Får hun så en ny mage til den gamle fra julen 2001, eller
får hun 8000 kr (som den gamle i sin tid kostede) at gøre godt med?

MVH HMH

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-09-04 17:55

On Mon, 13 Sep 2004 18:15:59 +0200, Omnolog HMH wrote:

> vær blid - det er min første post her i gruppen - så jeg ved ikke om det er
> den rette gruppe.

Skal nok
Gruppen news:dk.forbruger er nok mere passende.

> [...]
>
> Mit spørgsmål er: Får hun så en ny mage til den gamle fra julen 2001, eller
> får hun 8000 kr (som den gamle i sin tid kostede) at gøre godt med?

Der er to steder at finde svaret. Enten på kontrakten på forsikringen eller
ved at spørge Computercity.

Mit gæt må være, at CC tilbyder en PC der er bedre end den gamle. Jeg tror
ikke de kan skaffe en magen til. Det er ikke nødvendigvis en maskine til
8000.

P.S. Hvis den gamle maskine havde en Windows OEM-licens er det ikke sikker
at du - efter reglerne - må bruge den på den nye maskine.

--
Mvh. Lars

Ny i nyhedsgrupperne?
Besøg http://usenet.dk