Ekstern USB boks til 2 diske?
Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 13-09-04 15:22

Jeg fandt her i weekenden en ekstern USB 2 boks, der kunne være 2 harddiske
i.
Nu har jeg selvfølgelig glemt hvor det var jeg fandt den.

Nogle bud?

Det er ikke den fra hverken LaCie eller fra Danbit og der var ikke diske
med.

mvh
Jeppe

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 13-09-04 17:04

"Jeppe Ladefoged" <degofedal_spamfilter01@ÆØÅunderflow.dk> wrote:

>Jeg fandt her i weekenden en ekstern USB 2 boks, der kunne være 2 harddiske
>i.

Måske var det den her:

http://www.prcdata.dk/Produkt.asp?ProduktID=40816326

2 drev - både USB2 & Firewire...

<mlr>

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 13-09-04 20:16

> Måske var det den her:
>
> http://www.prcdata.dk/Produkt.asp?ProduktID=40816326
>
> 2 drev - både USB2 & Firewire...

Ja lidt, men det er ikke den.

Når man kigger i PDF'en med spec står der at det er Firewire.

mvh
Jeppe

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 13-09-04 20:39

"Jeppe Ladefoged" <degofedal_spamfilter01@ÆØÅunderflow.dk> wrote:

>Når man kigger i PDF'en med spec står der at det er Firewire.

Shit, du har ret - kun firewire, ingen USB.....

<mlr>

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 13-09-04 23:54

Michael Rasmussen wrote:

> Shit, du har ret - kun firewire, ingen USB.....

Så har man da en undskylding til at udvide med et firewirekort

mvh
Henning