Hvad bruger man af plads?
Fra : anders

Dato : 13-09-04 14:18

Hey

Jeg har aldrig haft en telefon, hvor man gik op i hvor mange mb den havde
indbygget, men nu hvor jeg skal ud og købe ny, så ser jeg det er en vigtig
detalje.

Hvad kan der være på 41mb? Jeg har læst at nogle har både musik, video,
billeder og spil liggende på 41mb. Kan de passe, eller er det fordi de har
EN sang liggende, ET lille videoklip, ET billede liggende og ET spil?

(Grunden til de 41mb er, at jg kraftigt overvejer køb af en SE K700i. Har
ikke det store behov for musik - andet en radioen.Er mere interesseret i
kameradelen og måske lidt spil)

Mvh
Anders

Fra : Anders

Dato : 13-09-04 15:14

Hvis det er kameraet du er mest int. i, så er det K700i, du skal have...

/Anders

Fra : anders

Dato : 13-09-04 19:24

"Anders" skrev:

> Hvis det er kameraet du er mest int. i, så er det K700i, du skal have...

Men det besvarer jo ikke mit spørgsmål om hvor meget man kan fylde på. Hvad
kan man fyle på hvis man KUN fylder musik i, eller KUN fyler billeder på?

Mvh
Anders