Byggesæt a la "Constructor"
Fra : Lisa Terpe Woods

Dato : 13-09-04 13:07

Jeg leder efter et byggesæt a la "Constructor" som jeg kun kan finde hos
Rabo, der sælger legetøj mv. til institutioner. Billede kan se på
http://www.rabo.dk/shop/category.21.article.529

Det er byggesæt med forskellige plast eller træ dele med huller, bolte,
møtrikker, hjul mv., så man kan bygge alverdens ting. Jeg kan huske det fra
min egen barndom, men hvor finder man sådan noget i dag?

Nogle der har idéer til, hvor jeg skal lede - og hvad jeg skal lede efter
(navn)?

Har du tilfældigvis noget til salg, I ikke bruger mere, så send mig også
gerne en mail.

Håber nogle kan hjælpe....

Mvh.
Lisa

Fra : Inger Pedersen

Dato : 13-09-04 18:35

"Lisa Terpe Woods" <ng2FJERN@terpewoods.dk> skrev i en meddelelse

> Nogle der har idéer til, hvor jeg skal lede - og hvad jeg skal lede efter
> (navn)?

For længe, længe siden hed det Hanse.

Hilsen Inger

Fra : Ivar

Dato : 13-09-04 20:41

Lisa Terpe Woods skrev:
> Jeg leder efter et byggesæt a la "Constructor" som jeg kun kan finde hos
> Rabo, der sælger legetøj mv. til institutioner.

Min søn havde noget der lignede meget. Det var i hvert fald den samme
skruetrækker. Jeg tror det var købt i Krea. Det var ikke særligt godt.

Fra min egen barndom husker jeg noget der hed BiloFix. Jeg har
ledt efter noget der ligner, men aldrig fundet noget der havde samme
kvalitet.

Ivar Magnusson

Fra : Lars Raaby

Dato : 14-09-04 18:00

Ivar skrev bl.a.:

> Fra min egen barndom husker jeg noget der hed BiloFix. Jeg har
> ledt efter noget der ligner, men aldrig fundet noget der havde
> samme kvalitet.
Sådan noget har jeg også leget med. Min Mor har stadig en kasse
stående fra den gang som min søn skal lege med når han bliver
gammel nok.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Conny Nielsen

Dato : 17-09-04 23:40

Vores dreng på 6 fik noget fra Brio Creator. Det er samme stil og er super
godt.. Måske det kan bruges?? Fåes både i Toys og BR

MVH

Conny