Udvidelse af strBody delen i jmail.
Fra : Michael Tillgaard

Dato : 13-09-04 13:13

Henter body-delen fra en form hvor feltet hedder mailindhold.
Jeg vil nu gerne have en fast tekst med "Du kan afmelde dig ..."
i mailen. Hvordan gør jeg lige det?

strBody = request.form("mailindhold")

msg.HTMLBody = strBody

M.v.h.

Michael

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-04 13:23

On 13 Sep 2004 12:12:32 GMT, Michael Tillgaard <post@multibook.dk>
wrote:

>Henter body-delen fra en form hvor feltet hedder mailindhold.
>Jeg vil nu gerne have en fast tekst med "Du kan afmelde dig ..."
>i mailen. Hvordan gør jeg lige det?
>
>strBody = request.form("mailindhold")

strBody = strBody & vbCrLf & "Du kan afmelde dig....."

Fra : Michael Tillgaard

Dato : 13-09-04 13:24

Brian B. Christensen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> strBody = strBody & vbCrLf & "Du kan afmelde dig....."

Selvfølgelig, tak for svaret. Det var "&" der drillede.