Fiskeri i kolding fjord
Fra : Brian Sloth Pedersen

Dato : 13-09-04 11:42

Hej.

Jeg skal måske ned og besøge en ven der bor ned til fjorden ved noget der
hedder Hovens Odde.
Vi skal måske fiske lidt i fjorden, kan mand fange noget der nede?? Vi kan
både fiske fra jolle og fra stranden,
hvad skal vi fiske med???

Fra : Claus Jensen fra 600~

Dato : 13-09-04 12:25

hej Brian.
det er generelt godt at fiske i kolding fjord, der er en del havørreder.
dem kan du tage på blink,flue eller en prop med regnorm.
Hvis i sejler en smule ud af fjorden, bliver der hurtigt dybt (ved den
grønne kost ) og der er rig mulighed for torsk og fladfisk.
Fladfisk fanges på bunden bed regnorm,sandorm eller børsteorm.
torsk kan også fanges på forskellige orm, større blink eller pirke.

Knæk og Bræk
Claus fra Kolding