Børneudtalelser...
Fra : Nette

Dato : 13-09-04 11:37

Ja, vi kender dem vidst efterhånden alle sammen og det her er godt nok ikke
en vittighedsgruppe, men lidt relateret er den da.

Man skal jo som bekendt høre sandheden fra børn og fulde mennesker....

Nette

Udtalelser fra børn:
Hvorfor lavede Gud mødre?

1. Fordi hun er den eneste, der ved, hvor klisterbåndet er.
2. Mest fordi hun skal gøre rent i huset.
3. For at hjælpe os, da vi blev født.

Hvordan lavede Gud mødre?

1. Han brugte skidt, lige som til resten af os.
2. Magi, superkræfter og en masse røren rundt.
3. Gud lavede min mor på samme måde som mig. Han brugte bare større dele.

Hvad er en mor lavet af?

1. Gud laver mødre af skyer og englehår og alt det der er pænt i verden og
en lille smule galskab.
2. De begynder fra mænds knogler. Derefter bruger de mest snor. Tror jeg
nok.

Hvorfor fik du din mor og ikke en anden mor?

1. Vi er jo i familie.
2. Gud ved, at min mor kan lide mig bedre end nogen andens mor.

Hvordan var din mor som lille?

1. Min mor har altid været min mor og ikke noget andet.
2. Det ved jeg ikke, for jeg var der ikke. Men jeg tror, at hun har været
ret bestemt.
3. De siger, at hun plejede at være sød.

Hvad skulle din mor vide om din far, før hun giftede sig med ham?

1. Hans efternavn.
2. Hun skulle vide noget om hans baggrund. Om han er en svindler? Bliver han
fuld af øl? Tjener han mindst 10.000 om året? Sagde han nej til narko og ja
til husarbejde?

Hvorfor giftede din mor sig med din far?

1. Min far laver verdens bedste spaghetti og min mor æder en masse.
2. Hun blev for gammel til at lave andet sammen med ham.
3. Min bedstemor siger, at mor ikke havde sin tænkehat på.

Hvem bestemmer hjemme hos Jer?

1. Mor vil ikke bestemme, men hun er nødt til det fordi far er sådan en
kylling.
2. Mor. Du kan se det, når hun kigger efter om jeg har gjort rent. Hun ser
det, der ligger under sengen.
3. Jeg tror, at mor bestemmer. Men kun fordi hun laver mere end far.

Hvad er forskellen på mødre og fædre?

1. Mor arbejder på arbejdet og arbejder derhjeme. Far arbejder kun på
arbejdet.
2. Mor ved, hvordan hun skal tale til lærere uden at skræmme dem.
3. En far er højere og stærkere, men det er mor der bestemmer, for det er
hende du skal spørge, hvis du skal overnatte hos en veninde.

Hvad laver en mor i sin fritid?

1. En mor har ingen fritid.
2. Når hun selv fortæller det, så betaler hun regninger hele dagen.

Hvad skal der til for at en mor bliver perfekt?

1. Indeni er hun altid perfekt. Udenpå tror jeg der skal plastiske
operationer til.
2. Diæt.
3. Hendes hår. Jeg ville farve det, blåt måske.

Hvis du kunne lave en ting om hos din mor, hvad skulle det så være?

1. Hun har den mærkelige ting med, at der skal være rent i mit værelse. Det
ville jeg gerne være fri for.
2. Jeg ville gøre min mor klogere. Så ville hun nemlig vide, at det var min
søster, der havde gjort noget og ikke mig

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-04 12:14

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en vittighedsgruppe, men lidt relateret er den da.
>
> Man skal jo som bekendt høre sandheden fra børn og fulde mennesker....

*G* De er søde - og sjove

Tina

Fra : Mus

Dato : 14-09-04 05:28

Ja de er dejlige de børn

Er der ikke nogen der ligger inde med nogle vedr faderen?

LN