win98 SE vil ikke lukke
Fra : Lars

Dato : 11-05-01 08:59

Hej NG
Efter at have sat en ny IBM HD på 8GB i vil pc'en ikke lukke ned, når jeg
trykker på 'luk computeren' bliver skærmen sort og der kommer 3 beep trykker
jeg på enter kommer skrivebordet igen !!!
Hvis jeg sætter min gamel HD i på 3 GB fungere det hele fint
Nogen forslag ??

Lars

Fra : ZiCoN

Dato : 12-05-01 11:44

Hvis du har en norton utillities, ville jeg nok køre en windoctor på den...
det plejer at virke for mig... men ellers ved jeg det sgu ik då...... jeg
ved selv det er møg irreterende........

Fra : Staalanden

Dato : 12-05-01 14:33

On Fri, 11 May 2001 09:58:46 +0200, "Lars" <larsned@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>jeg på enter kommer skrivebordet igen !!!
>Hvis jeg sætter min gamel HD i på 3 GB fungere det hele fint

Ikke hvis det er hardwareprob, men der er en ShutdownFix til W98SE?
Den har jeg selv haft brug for et par gange. Du må kunne finde den på MS' hp
ellers har jeg den liggende.