Første ørred på flue
Fra : Bo Hansen

Dato : 12-09-04 23:44

Hey NG

Ville bare dele min glæde med andre. Var en tur ved en P&T sø i dag sammen
med min fiskemakker. Det lykkedes os begge at lande vores første fluefangede
ørreder.... det var sq helt fantastisk. Jeg tror de par tyskere der stod ved
søen tænkte deres da vi hoppede jublende rundt over et par regnbuer... men
det var altså en sejr at det endelig lykkedes fange fisk med fluestangen.

Mange glade fiskehilsner
Bo

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 13-09-04 14:14

"Bo Hansen" <hr@hansen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> det var altså en sejr at det endelig lykkedes fange fisk med fluestangen.

Nu har du bestået prøven på glatføre-banen, nu mangler du bare den rigtige
traffik :) Godt begyndt er halvt fuldendt.

mvh
Michael Christoffersen

Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 14-09-04 06:51

> Nu har du bestået prøven på glatføre-banen, nu mangler du bare den rigtige
> traffik :) Godt begyndt er halvt fuldendt.

Hehe ;)

Nej det er da fedt med den første ørred på flue om det så er i et PT vand
eller ved åen eller kysten. Tilykke med det!

--
Morten

Fra : Lars

Dato : 13-09-04 20:14

> [...]
> det var altså en sejr at det endelig lykkedes fange fisk med fluestangen.

Tillykke. Jeg kan stadig huske min første fluefangede, det var en kanon
fornemmelse

/Lars