Flash ASUS bios?
Fra : Sørensen

Dato : 12-09-04 22:54

Nogen der har forsøgt at flashe et asus p4p800 de luxe kort? Jeg har aldrig
gjort det før, og er lidt "tveksam" til proceduren.
ASUS nævner 2 metoder, "AFUDOS" bios update eller "EZ Flash" bios metoden.
Det fremgår ikke helt klart, hvad man skal bruge....Hvem kan hjælpe??
sørensen

Fra : NEiL DANELAW

Dato : 12-09-04 23:07

"Sørensen" <remove_pbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gjort det før, og er lidt "tveksam" til proceduren.
> ASUS nævner 2 metoder, "AFUDOS" bios update eller "EZ Flash" bios metoden.

Hent den nyeste bios og smid den på en floppy.

Skriv navnet på biosen ned på et stykke papir.

Under boot tryk på f2(?) . Så spørger den om biosnavn og det har du jo på
papir, indtast og
flask.

Alternativt skulle du selv starte op med boot-diskette og derefter gøre
tingene i hånden.

Fra : Leony

Dato : 13-09-04 12:17

> [...]
> ASUS nævner 2 metoder, "AFUDOS" bios update eller "EZ Flash" bios
> metoden. Det fremgår ikke helt klart, hvad man skal bruge....Hvem kan

Der er en vejledning til EZ-Falsh her:
http://usa.asus.com/products/mb/ezflash.htm

Hvorfor skal du opgardere BIOS?
Hvis du ikke har nogle problemer en opdatering kan løse, så lad være.
Computeren bliver ikke hurtigere af en opdatering.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/