Bådstativ
Fra : Jørgen Hansen

Dato : 12-09-04 22:29

Jeg skal til at lave et stativ til en Ganada 24, i stål. er der nogen der
kender målene. og skal jeg lave 2-3 stykker nu jeg er igang?
mvh. Jørgen

Fra : Preben Christensen

Dato : 12-09-04 22:52

Hej

Hvor i landet??

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 13-09-04 11:20

Det Horsens
Jeg forestiller mig en ramme der kan skildes ad, og de fire ben skal kunne
indstilles i forskellige positioner, samt skrues op og ned.
Profilrør Rhs-rør 50*50
Teleskopvirkningen opnås med M24 mm.
mvh. Jørgen

Fra : Preben Christensen

Dato : 13-09-04 17:06

Hej Jørgen

Jeg har en 35 fods motorbåd der stikker 0,75 meter så den behøver
ikke at være særlig høj hvad vil din pris være??? Bare cirka

Fra : Preben Christensen

Dato : 13-09-04 18:47

Der skulle stå 25 fods istedet for 35 fods

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 14-09-04 00:10

Hej, Preben
du skal nok slette nogle mail´s før du kan modtage mit svar.
Mvh.
This Message was undeliverable due to the following reason:

Dansk forklaring, klik her:
http://tdc.mail.dk/cgi-bin/redirect.pl?MsLimitNumMsgs

The user(s) account is temporarily over quota.