Hjælp til at gemme hjemmeside
Fra : J.K.

Dato : 12-09-04 20:38

Hej gruppe

Vil meget gerne formatere min computer. Har i dag mit websted liggende på et
webhotel. Men har jo en mappe der er oprettet af FP. Er der noget jeg skal
hensyn til hvis jeg formatere min harddisk. Går ud fra at min hjemmside vil
ligge på mit webhotel og jeg derefter kan hente den derfra for at igen
derfra at redigere i den igen. Eller er jeg helt galt på den..

Fra : amesh \(Mette\)

Dato : 12-09-04 21:29

"J.K." <gruppe@xxxknudstrup.info> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligge på mit webhotel og jeg derefter kan hente den derfra for at igen
> derfra at redigere i den igen. Eller er jeg helt galt på den..

Din hjemmeside bliver liggende på dit hotels server, indtil du selv tager
det ned. Du kan altid hente det fra hotellet, eller hente det tilbage fra
online til din computer. Men hvis du har en CD-brænder er det næsten
nemmere at lave en kopi af hjemmesiden på en CD, som du så kan indlæse igen
og redigere videre.

mvh
Mette

Fra : oto

Dato : 17-09-04 16:42

Hej
Husk også at gemme dine logon og password hvis du har dem liggende på din
PC.

Oto