TDC skod
Fra : Sørensen

Dato : 12-09-04 20:25

Nu er jeg altså ved at være træt af TDC. Her til aften får jeg besked -
igen - om at min mailbox er ved at være fuld. Vil så gå ind og slette al det
spam, som ligger og fylder derinde. SÅ har de lavet om på login igen. Og
henviser til, at man skal logge ind "over til højre" ...hvor der er totalt
blankt.
Så forsøger jeg via webmail med mit normale login, men straks lukker den og
påstår, at jeg har forsøgt med forkert 3 gange...henvend dig til TDC, siger
den. Og hvordan det? Serviceniveauet rækker kun til kl. 1600 på søndage !!
Det er altså for dårligt - så nu skal jeg lige have checket Cybercity, Tele2
og øvrige alternativer.
Nogle anbefalinger, hvor man ikke møder ovenstående historie? Prisen er
mindre betydende end kvaliteten.
preben

Fra : Eh-Fniller

Dato : 12-09-04 20:44

Sørensen wrote:
> [...]
> og øvrige alternativer.
> Nogle anbefalinger, hvor man ikke møder ovenstående historie? Prisen er

heii.

Så vil jeg anbefale CC. Der har jeg oplevet en service som er 15 gange
bedre. Og uden den lange ventetid. Desuden at hvis man render i en
person som ike har viden nok.. selv tilbyder at rnge tilbage med en
tekniker der ved hvad der sker. Noget der aldrig var sket mens jeg
var ved tdc.

EH

Fra : BorreBoy

Dato : 13-09-04 07:31

"Eh-Fniller" <en_skod@email.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> person som ike har viden nok.. selv tilbyder at rnge tilbage med en
> tekniker der ved hvad der sker. Noget der aldrig var sket mens jeg

Vil også anbefale CC.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Palle Jensen

Dato : 13-09-04 10:01

Den 12 sep 2004 mumlede Eh-Fniller noget i denne stil:

> Noget der aldrig var sket mens jeg var ved tdc.

Har jeg oplevet ved flere lejligheder. Pas på med at generalisere
udfra enkeltperson oplevelser.

--
Palle Jensen

Fra : Niels Bengaard

Dato : 13-09-04 17:36

> [...]
> henviser til, at man skal logge ind "over til højre" ...hvor der er totalt

Uanset hvilken udbyder du vælger, så fungerer det ikke uden man kan sit
password.
Surt måske, men sådan er det bare.

Niels

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 13-09-04 18:54

Sørensen wrote:
> [...]
> og øvrige alternativer.
> Nogle anbefalinger, hvor man ikke møder ovenstående historie? Prisen er

Helt ærligt Preben, tag en tudekiks :) Fejl kan ske og forventer du
seriøst
ypperlig service søndag aften på et privat internet abb? I så fald skulle
du måske revurdere dine behov eller finde et produkt der passer lidt bedre
til det serviceniveau du forventer, og hvis jeg skal være helt ærlig tror
jeg du skal starte med at kigge i erhverssektionen... om det så bliver ved
cybercity, tele2 eller et 3. sted må være op til dig selv :)

VH Tobias

Fra : Anders S.

Dato : 14-09-04 17:49

"Tobias Nielsen" <tobias@tach.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg du skal starte med at kigge i erhverssektionen... om det så bliver ved
> cybercity, tele2 eller et 3. sted må være op til dig selv :)

Enig køb et produkt der matcher dine behov. At du ikke kan finde ud at at
logge på kan du da ikke laste TDC for

--
MVH
Anders S..