MS Windows
briani 27239
Filer dukker op og forsvinder i windows XP
Fra : Søren Kongstad

Dato : 12-09-04 17:32

Jeg er ved at hjælpe en ven med hendes PC som er syg.

Hun anvender Windows XP, dansk version på en toshiba laptop.

Jeg har fjernet en 20-25 spy og adware programmer, men har ikke fundet
nogen deciderede vira.

Alle hendes billeder og musik filer forsvandt for nogle dage siden.

Når maskinen starter op er der en del filer på skrivebordet. Blandt
andet et bibliotek som hedder 5690 - som tydeligvis er "Dokumenter"
mappen som er omdøbt.
Jeg kigger i denne mappe og alle hendes filer ligger der fint.

Så venter vi 5 minutter, laver en refresh, og alle filer er væk! også
fra skrivebordet!

Det mest underlige jeg nu kan se på maskinen er at der under documents
and settings er to mapper med hendes navn. Den ene bruger o i stedet for
Ø men ellers er de ens.

Indholdet i disse to mapper er tilsyneladende ens!

Er der nogen der er stødt på noget lignende?

/Søren