gratis søer i østjylland
Fra : Leif Pedersen

Dato : 12-09-04 16:49

På skov og naturstyrelsens hjemmeside (www.friluftskortet.dk) kan man se at
der er 2 gratis søer i nærheden af århus.
I Bærmoseskov ved Trige og himmerigsskov ved Søften/Hinnerup.

Er der nogen der kender disse søer ?, og hvad der kan fiskes der i ?

tak for hjælpen

mvh

Leif Pedersen

Fra : glock

Dato : 13-09-04 09:24

Kender søen ved Bærmoseskov i Trige da jeg har boet 200 m derfra og tit gået
forbi.
Jeg har aldrig set spor af liv i søen og aldrig set nogle fiske der,jeg
havde i starten lyst til at prøve at fiske der , men det virker mest som et
lille ildelugtende og lavvandet vandhul end en sø.
Hvis du du prøver "søen" aligevel er jeg da spændt på at høre resultatet..