Q : Reservedel til Siemens SX1
Fra : Poul Bundgaard

Dato : 12-09-04 15:50

Sådan en ting som et display til en Siemens SX1,
kan man selv skifte det hvis man har rimelig
fingersnilde og sans for havd man gør ? -
og kan man i det hele taget skaffe et, jeg kan ikke
finde noget sted på nettet der sælger løse displays ?

Fra : Chris G.

Dato : 12-09-04 18:00

Poul Bundgaard wrote:
> [...]
> og kan man i det hele taget skaffe et, jeg kan ikke
> finde noget sted på nettet der sælger løse displays ?

Prøv:

http://www.mobiltec24.de/singlearticle.php?ArtNr=13920&PHPSESSID=6de38d2f9cd9c7922781a9f18ddf3651

Dette er et direkte lik til siden - for at bestille skal man vælge Mobile
telephones -> Siemens -> SX1 fra menuen til venstre, jeg mener at display'et
er på side 5

HTH

--
Mvh.