SIM-lock på taletidskort
Fra : Simon Klitgaard Niel~

Dato : 12-05-01 03:49

Min fatter har en telefon med "Mayday" taletidskort i. Er den også
sim/operatørlocked eller hvad?

- Simon

Fra : BorreBoy

Dato : 12-05-01 15:26

"Simon Klitgaard Nielsen" <mrsmooth@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Min fatter har en telefon med "Mayday" taletidskort i. Er den også
> sim/operatørlocked eller hvad?
>
> - Simon

Den bliver vist nok låst til det første sim-kort, der puttes i den.
Bliver i hvert fald låst til Mobilix, hvis du putter sådan et kort i.

/Thomas.

Fra : BG

Dato : 13-05-01 15:36

"BorreBoy" <borre@loveletters.dk> wrote:

>Den bliver vist nok låst til det første sim-kort, der puttes i den.
>Bliver i hvert fald låst til Mobilix, hvis du putter sådan et kort i.

Ikke helt korrekt, den er allereden låst till Mobilix/Orange nette fra
lenverence.

================================ Phone Pages
http://home.swipnet.se/OsbyMikro
================================ email address
mailto:bg@home.se.REMOVE_TH.IS

Fra : BorreBoy

Dato : 13-05-01 17:36

"BG" <borje@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Ikke helt korrekt, den er allereden låst till Mobilix/Orange nette
fra
> lenverence.

Jeg købte en 3310 med MayDay hos Fredgaard. De sagde, at jeg kunne
putte et hvilket som helst sim-kort i, og at det ikke behøvede at være
fra Mobilix...

Fra : Fischer

Dato : 13-05-01 18:35

> Den bliver vist nok låst til det første sim-kort, der puttes i den.
> Bliver i hvert fald låst til Mobilix, hvis du putter sådan et kort i.

Det er kun visse Nokia modeller der kan dette.
Andre modeller er som BG skriver låst fra starten.

* Fischer