Hvalpetræning
Fra : Lykke

Dato : 12-09-04 15:16

Er der nogen der har kendskab til om der er træning af jagthunde her i
efteråret i Nordjylland.
Skulle der være dette vil jeg gerne have af vide hvor, da min 7½ mdr. hvalp
skal starte træning nu.

Mvh
Poul

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-09-04 08:33

"Lykke" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> efteråret i Nordjylland.
> Skulle der være dette vil jeg gerne have af vide hvor, da min 7½ mdr.

Hvilken race er det ?

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop

Fra : Lykke

Dato : 13-09-04 16:29

Kleiner münsterlænder, men jeg er næsten ligeglad med hvilken racer der
træner, bare hunden kommer ud til andre hunde,
Vi snakker kun lydighed.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-09-04 07:34

"Lykke" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> wrote in message
> Kleiner münsterlænder, men jeg er næsten ligeglad med hvilken racer der
> træner, bare hunden kommer ud til andre hunde,
> Vi snakker kun lydighed.

Grunden til at jeg spurgte var at jeg træner selv i Dansk Retriever Klub,
men det er selvfølgelig udelukket

Fra : Jens Larsen

Dato : 14-09-04 08:55

Kender du ingen der har hvalp der skal træne, hvad med dem fra kulet, og det
behøver jo heller ikke være jagt hunde du træner med.