Bogmærker
Fra : news

Dato : 12-09-04 14:57

Jeg har været ved at sætte bogmærker ind på mine sider, så den kan finde
tilbage til det korrekte sted. Det går ud på 9 ud af 10 sider. På den sidste
kan jeg godt lave bogmærker, men når jeg ønsker at linke til dem fra en
anden side, får jeg beskeden "den er ingen bogmærker på siden" - og det er
der altså.

Nogen idé om, hvad der kan være galt?

Fra : Fynbo

Dato : 12-09-04 16:19

"news" <harebjerg@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> anden side, får jeg beskeden "den er ingen bogmærker på siden" - og det er

Prøv at ha begge sider åbne når du laver bogmærket og linker til det..

Fynbo

Fra : A.N.

Dato : 12-09-04 17:03

Hej News
Du klikker på indsæt hyberlink- find den side som bogmærket er på-klik så
bogmærke, og du vil se de bogmærker der er på siden.
Dit problem er at du ikke er på den side hvor du vil hente bogmærket.

Axel