Zenta fødte igår
Fra : Jonny og Annika

Dato : 12-09-04 09:38

Hej Alle....

Jeg ville lige dele vores glæde med jer.
Vores schæferhund Zenta fødte igår. Det hele startede fredag aften, vi
kunne mærke på hende at det lige var op over. Så vi regnede med hvalpe sent
fredag aften.Men sådan gik det ikke, hun havde meget ondt og peb, rendte
forvildet rundt og ville have os ved hende hele tiden. Lørdag morgen blev
det os for meget og vi ringede til dyrelægen, som kom og gav hende nogle
sprøjter som skulle sætte veerne igang. 2 1/2 time efter kom så den første
hvalp, kl 11.15. kl. 17.10 kom den 6 hvalp, så der var lang tid imellem
dem. Hun havde derefter ikke flere veer, men jeg syntes alligevel at hun
stadig så lidt større ud end hun burde. Så kl 20.00 ringede jeg til
dyrelægen igen, han kom kl 21, og gav hende atter noget til at sætte veerne
igang med, selvom han ikke kunne mærke at der sad flere hvalpe i hende. Kl.
22 ca kom så den 7 hvalp, den var lidt kold og havde ingen kræfter til at
sutte mælk. Vi tog den med i køkkenet og gav den mælke erstatning med en
sprøjte og varmede den så godt vi kunne, selvom vi godt var klar over at den
nok ikke overlevede.
Men her til morgen, efter en god tiltrængt nattesøvn, havde alle det godt
også Zenta som havde fået noget søvn.
Så nu kan vi vente et par uger, så skal vi vælge en som vi vil beholde, det
bliver godt nok lidt svært, hi hi.

Mange glade hvalpe hilsner fra Annika

Annika og Jonny Holm

Fra : Ann Nielsen

Dato : 12-09-04 10:12

> [...]
> også Zenta som havde fået noget søvn.
> Så nu kan vi vente et par uger, så skal vi vælge en som vi vil beholde,

Tillykke tillykke tillykke..

Det lyder skønt at få lov til at følge hvalpenes første uger - gid det var
mig.

Endnu engang tillykke,

Mvh.

Gizmo & Ann

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 12-09-04 11:02

Hej Annika og Jonny

"Jonny og Annika" <jones-annika@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle....
>
> Jeg ville lige dele vores glæde med jer.
> Vores schæferhund Zenta fødte igår.

STORT tillykke med hvalpene, hvilken oplevelse det må være at få sådanne et
kuld

Giv Zenta en ekstra hundekiks fra os fordi hun klarede det så flot

Mange hilsner fra

Nicki og Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Jonny og Annika

Dato : 12-09-04 16:46

Hej Bolette og Nicki

Ja jeg skal nok give hende nogle ekstra gode godbidder.
For det har hun helt sikkert fortjent.

Annika og Jonny Holm
"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:ci16pp$2o9j$1@news.cybercity.dk...

Fra : Mor Karen

Dato : 12-09-04 17:10

TILLYKKE TILLYKKE med de dejlige små, det bliver svært at vælge en ud af 7
for I ville vel gerne beholde dem alle. De er jo bare så dejlige sådan nogle
små pus.

VOV VOV siger Lonnie