Kameralyd T630
Fra : Pipeline

Dato : 12-09-04 04:44

Kan kameralyden fjernes? (Nej, jeg skal ikke have mobilen med i
svømmehallen)

--
MVH/Regards
Pipeline (Remove XXXXXX to reply)

Fra : BorreBoy

Dato : 12-09-04 08:00

"Pipeline" <ng2XXXXXX@odeu.dk> skrev i en meddelelse
> Kan kameralyden fjernes? (Nej, jeg skal ikke have mobilen med i
> svømmehallen)

Sæt telefonen på lydløs...

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Calle.

Dato : 12-09-04 10:09

BorreBoy wrote:
> "Pipeline" <ng2XXXXXX@odeu.dk> skrev i en meddelelse
>
> Sæt telefonen på lydløs...

mener den er der alligevel, da der vistnok blev et lovkrav at man kunne høre
når folk tog billeder af en. På Nokiaer er kameralyden der ihverfald også i
lydløs

--
Calle.

Fra : BorreBoy

Dato : 12-09-04 10:17

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> mener den er der alligevel, da der vistnok blev et lovkrav at man kunne
> høre når folk tog billeder af en. På Nokiaer er kameralyden der ihverfald
> også i lydløs

På min Z600 forsvinder den i hvert fald.

Fra : Calle.

Dato : 12-09-04 10:22

BorreBoy wrote:
> "Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> På min Z600 forsvinder den i hvert fald.

Ok

--
Calle.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-09-04 10:50

Calle. skrev:

> mener den er der alligevel, da der vistnok blev et lovkrav at man kunne
> høre når folk tog billeder af en. På Nokiaer er kameralyden der
> ihverfald også i lydløs

Det må du ikke fortælle min Nokia... for den er tyst som graven. Min
Ericsson var også tyst og og og... ja der er mange modeller det kan
slåes fra på uden problemer.

Det er _ikke_ et lovkrav.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Calle.

Dato : 12-09-04 11:13

Martin Johansen [6000] wrote:

> Det må du ikke fortælle min Nokia... for den er tyst som graven. Min
> Ericsson var også tyst og og og... ja der er mange modeller det kan
> slåes fra på uden problemer.

hvilken nokia har du

--
Calle.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-09-04 11:23

Calle. skrev:

> hvilken nokia har du

N6610i

Min kollegas N7250 (tror jeg den hedder) er også lydløs.

Fra : Calle.

Dato : 12-09-04 11:33

Martin Johansen [6000] wrote:

> N6610i
>
> Min kollegas N7250 (tror jeg den hedder) er også lydløs.

min 5140 er ikke

--
Calle.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-09-04 11:40

Calle. skrev:

> min 5140 er ikke

Øv.

Fra : Calle.

Dato : 12-09-04 11:44

Martin Johansen [6000] wrote:

> Øv.

generer mig ikke, jeg bruger sjældent kameraet. Og de gange jeg gør kan jeg
nok acceptere lyden

--
Calle.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-09-04 16:05

Calle. skrev:

> generer mig ikke, jeg bruger sjældent kameraet. Og de gange jeg gør kan
> jeg nok acceptere lyden

Det kan jeg godt følge dig i Jeg bruger også sjældent mit, for at
sige aldrig.

Jeg har det bare sådan at når jeg har sat den på lydløs så har den
dælen dylme også bare at holde kaje til at skruer op for lyden igen.

Fra : Carsten Riis

Dato : 12-09-04 18:09

"Calle." wrote:

> .... da der vistnok blev et lovkrav at man kunne høre
> når folk tog billeder af en. ...

Hvor pokker har du den ide fra?

mvh

Carsten Riis

Fra : BorreBoy

Dato : 12-09-04 18:12

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor pokker har du den ide fra?

Jeg har nu også læst det engang. Kan ikke huske hvor. Mener dog kun det var
et lovforslag.

Fra : Calle.

Dato : 12-09-04 21:14

Carsten Riis wrote:

> Hvor pokker har du den ide fra?

der var engang et indslag i TV, hvor en eller anden politikker ville lave en
lovændring. Det var i forbindelse med, at mange skolebørn blev mobbet ved at
der blev sendt MMSer rund med nøgenbilleder af dem , taget i
omklædningsrummene

--
Calle.