Harddisk fabrik
Fra : den ægte fotomand

Dato : 11-09-04 23:25

Hejsa

Er en harddisk fabrik brændt ned eller sådan noget, siden folk pludselig
tror de kan få en formue for deres 3-4-6 GB harddiske. Eller er en pris på
200 kr for en 3 og 4 GB Harddisk ok?

Vh

Per
--
Billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-09-04 23:31

"den ægte fotomand" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tror de kan få en formue for deres 3-4-6 GB harddiske. Eller er en pris på

Hehe, jeg har også set indlægget i markeds gruppen..
Havde han skrevet HBO 50,- havde det nok været mere realistisk..

> Vh
>
> Per
> --
> Billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!

Er du gal mand?!?! Jeg har da ikke plads til 1000+ billeder på min væg
Går det så med en fladskærm der skifter billede hvert 5. min?

Mvh
Benjamin

Fra : joke

Dato : 12-09-04 16:43

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSmailme.dk> skrev i en meddelelse

> "den ægte fotomand" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe, jeg har også set indlægget i markeds gruppen..
> Havde han skrevet HBO 50,- havde det nok været mere realistisk..

Måske måske ikke da de umiddelbart ikke laves som nye og ældre computere
ikke understøtter de storediske man laver i dag, kunne det godt være nogen
var interesseret i at købe til 200, jeg har f.eks. en del AT
strømforsyninger liggende dem forære jeg heller ikke prisen er og over 200,
mere vil jeg ikke oplyse her da dette ikke er salgsgruppen.

Hilsen

Johnny

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-09-04 17:12

"joke" <freya1995haderspam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har f.eks. en del AT strømforsyninger liggende dem forære jeg heller
ikke prisen
> er og over 200, mere vil jeg ikke oplyse her da dette ikke er
salgsgruppen.

Hold da op, så har jeg for MANGE penge liggende ude i mit skur..
Nogen der mangler nogle AT kabis med PSU?? *GG*

Mvh
Benjamin

Fra : den ægte fotomand

Dato : 12-09-04 18:01

Hold da op, så har jeg for MANGE penge liggende ude i mit skur..
> Nogen der mangler nogle AT kabis med PSU?? *GG*
>
> Mvh
> Benjamin

hehe tænkte på det samme, jeg har også lige smidt sådan et par kabinetter ud
fornylig.

/Per

Fra : joke

Dato : 12-09-04 18:04

> Hold da op, så har jeg for MANGE penge liggende ude i mit skur..

> hehe tænkte på det samme, jeg har også lige smidt sådan et par kabinetter
> ud
> fornylig.

Ja grin i da bare har solgt en 5-6 stykker til 250 kroner indenfor det
sidste ½ år.

Hilsen

Johnny

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-09-04 19:52

> Ja grin i da bare har solgt en 5-6 stykker til 250 kroner indenfor det
> sidste ½ år.

Mit grin var nu også lidt mere Onkel Joakim baseret, jeg tør slet ikke tænke
på hvad jeg har stående for ude i mit skur.
Her gik jeg og troede at sådan en AT fætterstrøm max. kunne indbringe en
50,- i et blinde-institut og så viser det sig rent faktisk at de er guld
værd..

Mvh
Benjamin

Fra : joke

Dato : 12-09-04 20:40

> [...]
> Her gik jeg og troede at sådan en AT fætterstrøm max. kunne indbringe en
> 50,- i et blinde-institut og så viser det sig rent faktisk at de er guld

Men det kræver også at folk vil ofre på deres gamle computere.

men mange der blot bruger den på lidt tekstbehandling osv. vil gerne nøjes
med 400 kroner inkl. montering i stedet for at betale flere tusinde for at
købe en ny.

Ligeledes kan det for dem være bedre at give 200 for en 4 GB disk istedet
for de flere tusinde.

Men self. er det heller ikke det publikum der ligefrem køber ind i
markedsgrupperne, jeg annoncere heller ikke med det men er der nogen der
mangler sælger jeg da gladeligt

Hilsen

Johnny

Fra : Nico de Jong

Dato : 13-09-04 19:55

> [...]
> med 400 kroner inkl. montering i stedet for at betale flere tusinde for at

I synes måske at det er mærkeligt, men der er faktisk et marked for brugte
ting.
Lidt søgt eksempel : Forestil Jer en virksomhed, der kører med en bestemt
slags netværk, der kører med en bestemt type adapter. Hvis det f.eks. er en
EISA adapter, så _skal_ man jo have et bundkort med denne type stik. Ergo :
man holder sin PC i live lige så længe som man har den bestemte type netværk
i drift.
Jeg har sågar fonylig solgt et 3.5" 720K drev, fordi bundkortet ikke kunne
klare et 1.44MB drev. Og 3-400 kroner for et 720K drev er trods alt
billigere end at skifte en hel PC.

Nico

---