MS Windows
briani 27239
netsh.exe samt 2 gange dwwin.exe ( pop-up~
Fra : Iver Jensen

Dato : 10-09-04 09:17

Jeg ved ikke om dette er det rigtige forum, men jeg har disse fejlmeddelser:

Der er fundet et problem ved - netsh.exe - som blev lukket. - ok -Vil du
sende fejlmeddelse til Microsoft

Derefter poppet ny vindue op: - dwwin.exe - er ikke den samme som du
benyttede før, vil du ændre denne fil.
De svarer jeg nej til og den popper op endnu engang og jeg svarer igen nej.

Jeg har MS XP home og Norman antivirus.

Er der nogen der har et bud på at løse mit problem

hilsen Iver

Fra : L. E. P.

Dato : 10-09-04 09:46

Fri, 10 Sep 2004 10:16:33 +0200 skrev "Iver Jensen"
<iverkurtsletdettet@post.tele.dk> i en meddelelse:

> [...]
>
>Jeg har MS XP home og Norman antivirus.
>
>Er der nogen der har et bud på at løse mit problem

Hej Iver.

dwwin.exe er det program der bliver brugt til at håndtere fejl (Dr.
Watson). Hvis du har opdateret Windows, kan det godt være at dette
program er blevet udskiftet, og så vil Norman gøre opmærksom på det
med den popup du omtaler til sidst. Hvis du har opdateret Windows
(f.eks med SP2), skal du derfor svare ja, ellers vil den blive ved med
at komme frem.

Hilsen Lars