MS Windows
briani 27239
hfa@fldnet.dk
Fra : Michael

Dato : 09-09-04 22:04

Kære Maibritt og Henrik!

Jeg glemte at sige til jer ved forældremødet igår, at I også gerne måtte
skrive Vibes fødselsdag på listen, samt jeres adresse og telefonnummer. I
kan blot maile mig det, så skal jeg nok skrive det på.

Venlig hilsen
Michael Bergmann (Miriams far, 7.v)

---

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-09-04 22:08

Michael skriver:

> Jeg glemte at sige til jer ved forældremødet igår, at I også gerne måtte
> skrive Vibes fødselsdag på listen, samt jeres adresse og telefonnummer. I
> kan blot maile mig det, så skal jeg nok skrive det på.

Opgrader til xp pro og du er flyvende

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-09-04 07:15

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Opgrader til xp pro og du er flyvende

ROFL!

PS: Elsker vi ikke bare OE? Det er da vist en af de eneste klienter som
hvori man ofte laver den fejl..

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-09-04 12:13

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> PS: Elsker vi ikke bare OE? Det er da vist en af de eneste klienter som
> hvori man ofte laver den fejl..

Ikke nødvendigvis, men en god grund til at have seperate mail og
newsprogrammer....

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-09-04 20:17

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Ikke nødvendigvis, men en god grund til at have seperate mail og
> newsprogrammer....

Det er det jeg mener

OE er desværre meget udbredt så det ses tit fra det program.