Indlæs variabler fra txt fil
Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 07-09-04 14:53

Jeg har behov for at indlæse nogen nyheder fra en txt fil som
nogenlunde
kommer til at se således ud:

nyhed1, dato1, forfatter1;
nyhed2, dato2, forfatter2;
nyhed3, dato3, forfatter3;
osv.

Dataene skal derefter præsenteres i en liste vha. javascript.
Er der nogen der har noget kode liggende eller kan hjælpe?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 08-09-04 09:57

Thomas Jacobsen wrote:

> [...]

> Dataene skal derefter præsenteres i en liste vha. javascript.
> Er der nogen der har noget kode liggende eller kan hjælpe?

er det ikke muligt at få txt-filen til at indeholde et javascript-array
med data i stedet (for så var det da let overstået )

mvh

Jesper Brunholm