Script til et speciel Fotogalleri
Fra : A.N.

Dato : 07-09-04 09:43

Hej

Jeg leder efter et script til et fotogalleri, hvor der er 1 stort billede
med små billeder udenom,
og når du holder curseren over de små billeder skifter billedet automatisk i
det store.

Jeg har set et sådan script på nettet, men kan desværre ikke finde det igen,
er der nogen som
kan hjælpe med et link.

Venlig hilsen
Axel

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 07-09-04 11:44

A.N. wrote:

> [...]
> det store.
>
> Jeg har set et sådan script på nettet, men kan desværre ikke finde det igen,

Måske kan du bruge showThumbnail()
http://www.hintzmann.dk/testcenter/css/galleri/index4.html

Du skal bare udskifte eventen onclick med eventene onmouseover og onfocus.

onmouseover er til de brugere som benytter musen og onfocus er til dem
der benytter tastaturet (TAB).

--
Martin Hintzmann Andersen
http://www.hintzmann.dk/

Fra : A.N.

Dato : 10-09-04 22:12

Hej Martin

Tak for linket, det var lige det jeg kigge efter.

Axel