Allokering af mere end 32 MB i Turck mmcac~
Fra : Søren Reinke

Dato : 11-09-04 19:11

Hejsa

Jeg har lige installeret Turck mmcache på min webserver, men hvis jeg siger
den skal bruge mere end 32 MB ram, starter mmcache bare ikke op.

Det er ikke lykkedes mig at finde ud af hvorfor.

Før brugte jeg phpaccelerator og præcis samme problem, max 32 MB ram

Det er sikker en eller anden opsætning af php, apache, eller debian jeg lige
mangler, er jeg så heldig nogen kan give mig et hint ?

Søren Reinke Padi Instructor Sharm el Sheikh
www.BlueHorizons.dk