ADSL uden fastnet
Fra : Ukendt

Dato : 11-09-04 18:25

Hej NG

Søger en ISP som kan levere ADSL uden at jeg har
fastnet, pt er jeg bekendt med 2, cybercity og tiscali....
Er der nogen som jeg har overset???

Mvh
Thomas

Fra : Cubus

Dato : 11-09-04 18:25

"Thomas" <thomassnabelaaab2punktumdk> skrev

> Søger en ISP som kan levere ADSL uden at jeg har
> fastnet, pt er jeg bekendt med 2, cybercity og tiscali....
> Er der nogen som jeg har overset???

Nej.

--
Cubus
http://cubus-adsl.dk/

Fra : Michael Ravn

Dato : 11-09-04 23:32

On Sat, 11 Sep 2004 19:24:38 +0200, "Thomas"
<thomassnabelaaab2punktumdk> wrote:

>Hej NG
>
>Søger en ISP som kan levere ADSL uden at jeg har
>fastnet, pt er jeg bekendt med 2, cybercity og tiscali....
> [...]
TDC-kabel-tv's Webspeed. Det er ganske vist ikke ADSL, men det er
ligeså godt som ADSL, og de kræver ikke fastnettelefoni.

Telia Stofa, hvis man er heldig og bor hvor det udbydes.
Michael Ravn

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-09-04 01:25

Michael Ravn skrev:

>TDC-kabel-tv's Webspeed. Det er ganske vist ikke ADSL, men det er
>ligeså godt som ADSL, og de kræver ikke fastnettelefoni.
>
>Telia Stofa, hvis man er heldig og bor hvor det udbydes.

I begge tilfælde, så skal man jo så samtidig abonnere på deres
kabeltv.

Så uanset hvilken løsning, så skal man ha' og betale for noget
ekstra udover en internetopkobling.

Og der er mange steder, hvor man slet ikke kan få internet via en
kabeltvløsning.
--
Knud

Fra : Michael Ravn

Dato : 12-09-04 06:59

On Sun, 12 Sep 2004 02:25:29 +0200, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>I begge tilfælde, så skal man jo så samtidig abonnere på deres
>kabeltv.

Det er selvfølgeligt rigtigt; men hvis man abonnerer på kabeltv i
forvejen, er det et alternativ, som man kan overveje, hvis det bliver
udbudt hvor man bor. Thomas spurgte efter internet (ADSL godt nok)
uden fastnet-telefoni. Måske har han ikke noget mod at abonnere på
kabeltv.
Michael Ravn

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-04 13:05

"Michael Ravn" <mravn@imageREMOVE.dk> skrev i en meddelelse

> TDC-kabel-tv's Webspeed. Det er ganske vist ikke ADSL, men det er
> ligeså godt som ADSL, og de kræver ikke fastnettelefoni.
>
> Telia Stofa, hvis man er heldig og bor hvor det udbydes.

Der er desværre ikke kabeltv i det område hvor jeg bor (trige)
så derfor ADSLèn..

Mvh
Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-09-04 08:15

Thomas wrote:

> Er der nogen som jeg har overset???

Sonofon FWA - det forudsætter _kun_ fri sigtelinie til en Sonofon
mobilmast...

Jesper G. Poulsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-09-04 10:06

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote in message

> Sonofon FWA - det forudsætter _kun_ fri sigtelinie til en Sonofon
> mobilmast...

Ikke til en hvilken som helst en... en med FWA og så må der max være 10 KM

Men der plejer altid at være et par master at vælge imellem hvis den ene
ikke er mulig.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 12-09-04 11:02

Jesper G. Poulsen wrote:
> Sonofon FWA - det forudsætter _kun_ fri sigtelinie til en Sonofon
> mobilmast...

Hvad koster det?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 12-09-04 18:06

On Sun, 12 Sep 2004 12:02:21 +0200, Peter Knutsen
<peter@sagatafl.invalid> wrote:

>Hvad koster det?

http://sonofon.dk/erhverv/produkter/internet/sonofon_bredbaand/index.shtml

/Jarlskov

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 12-09-04 18:10

Hej

Peter Knutsen <peter@sagatafl.invalid> wrote:

>Hvad koster det?

Priserne starter ved kr. 436,- / måned for en 512/512 forbindelse.

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Cubus

Dato : 12-09-04 18:17

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev

> Priserne starter ved kr. 436,- / måned for en 512/512 forbindelse.

Det er tæt på, at man lige så godt kan tage en telefonlinje med også
så. Tele2adsl med samme hastighed og telefonlinje koster 451,- pr md.

--
Cubus
http://cubus-adsl.dk/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-09-04 19:12

Cubus wrote:

> så. Tele2adsl med samme hastighed og telefonlinje koster 451,- pr md.

Er der mulighed for 3 faste IP-adresser?

Jesper G. Poulsen

Fra : Morten Guldager

Dato : 12-09-04 19:16

2004-09-12 Jesper G. Poulsen wrote

> Er der mulighed for 3 faste IP-adresser?

Nix!

1 fast IP, eller 2 til 9 dynamiske IP.

/Morten - Tele2 m.fl. sysadm, som her skriver for egen regning.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-09-04 22:05

Morten Guldager wrote:

> Nix!
> 1 fast IP, eller 2 til 9 dynamiske IP.

Okay, så vil jeg vælge Sonofon FWA.

Jesper G. Poulsen

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 13-09-04 18:42

Morten Guldager wrote:
> 2004-09-12 Jesper G. Poulsen wrote

> Nix!
>
> 1 fast IP, eller 2 til 9 dynamiske IP.

Hvori ligger problemet med at kunne tildele bare to forskellige faste IP
adresser ? Er det et teknisk eller et politisk problem ?

Jørn

Fra : Kent Friis

Dato : 13-09-04 21:37

Den Mon, 13 Sep 2004 19:42:11 +0200 skrev Jørn Hundebøll:

> Hvori ligger problemet med at kunne tildele bare to forskellige faste IP
> adresser ? Er det et teknisk eller et politisk problem ?

Politisk.

Mvh
Kent

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 13-09-04 23:10

Kent Friis <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Politisk.

Og også lidt teknisk: hvis adresser tildeles pr. DHCP, hvilket er
hensigtsmæssigt set fra udbyderside, så er det ret nemt at tildele én
bestemt ip-adresse til den DHCP-klient der kommer fra en bestemt
linje. Det er straks besværligere at skulle skelne mellem to
forskellige MAC-adresser på den samme linje: hvis nu fx begge netkort
erstattes af nogle andre med andre MAC-adresser, hvilken én skal så
have hvilken ip-adresse?

Derfor er der en vis logik i at når man får flere adresser, så er de
dynamisk tildelt.
--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Morten Guldager

Dato : 14-09-04 07:52

2004-09-13 Jesper Dybdal wrote

Nix.

> [...]
> forskellige MAC-adresser på den samme linje: hvis nu fx begge netkort
> erstattes af nogle andre med andre MAC-adresser, hvilken én skal så

Lige præcis.

Da vi insisterer på at kunderne skal køre DHCP giver det ingen mening
at tilbyde multiple faste IP adresser.

Vi vil hellere konstrurere standardprodukter der virker logisk for
flertallet end produkter der kræver overdreven nørderi at anvende.

- for konsumprodukterne ihvertfald... På erhvervssiden betaler kunder
en hulens masse mere for at vi tilpasser ydelsen til deres specifikke
ønsker.

/Morten - Tele2 m.fl. sysadm

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 14-09-04 22:46

> - for konsumprodukterne ihvertfald... På erhvervssiden betaler kunder
> en hulens masse mere for at vi tilpasser ydelsen til deres specifikke
> ønsker.

Dvs. som erhverskunde er det muligt at få flere fast IP'er ?

Men så vidt jeg kan se, er priserne de samme for private som for
erhverskunderne. Hvordan hænger det sammen ?

Er det muligt for erhverskunder at få åbnet direkte for port 25 ind -
eller skal de også anvende backup-mx ? Jeg ville gerne have muligheder
for at afvise spammails direkte. Jeg afviser omkring 50 hver dag til
unknown user kode 550 fordi mailen sendes til gamle konti som jeg en
gang har anvendt på usenet. Desværre tror jeg ikke at de kommer helt
retur når de først skal sendes tilbage via jeres backup-mx - men er det
korrekt, genere det afsenderen ligeså meget at mailen sendes retur via
backup-mx som hvis de blev afvist af min mail server ?

Jørn

Fra : Morten Guldager

Dato : 15-09-04 08:19

2004-09-14 Jørn Hundebøll wrote

> Dvs. som erhverskunde er det muligt at få flere fast IP'er ?

Ikke på ADSL produktet.

> Men så vidt jeg kan se, er priserne de samme for private som for
> erhverskunderne. Hvordan hænger det sammen ?

Ah, jeg ser... Jeg var ikke lige opmærksom på at der også
fandtes noget de[1] kalder ADSL erhverv.

Med erhvervssiden mente jeg faste kredsløb der i praksis produceres
på en ganske anden måde end Tele2ADSL. Og hvor der i langt de fleste
tilfælde er tale om forbindelse der leveres inklusive en router og et
helt lille IP net.

> Er det muligt for erhverskunder at få åbnet direkte for port 25 ind -
> eller skal de også anvende backup-mx ?

På ADSL-erhverv gælder samme begrænsninger som ADSL-privat, hvad angår
port 25 og DHCP.

/Morten

[1] marketing, product management o.s.v.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-09-04 15:30

Jesper Dybdal wrote:

> linje. Det er straks besværligere at skulle skelne mellem to
> forskellige MAC-adresser på den samme linje: hvis nu fx begge netkort

Og endnu sværere at tildele to eller flere IP-adresser til samme
MAC-adresse

Jesper G. Poulsen

Fra : Kent Friis

Dato : 14-09-04 17:01

Den Tue, 14 Sep 2004 00:09:30 +0200 skrev Jesper Dybdal:

> Og også lidt teknisk: hvis adresser tildeles pr. DHCP, hvilket er
> hensigtsmæssigt set fra udbyderside,

Hvorfor er DHCP hensigsmæssigt fra udbyderens side når vi snakker faste
IP'er?

Jeg er selv blevet tvunget over på DHCP hos Tele2, efter at have kørt
med alm. fast IP i et halvt års tid, og ethvert forsøg på at forklare
dem at deres løsning ikke længere lever op til mine krav er slået fejl.

Mvh
Kent

Fra : Martin Schultz

Dato : 14-09-04 20:15

I indlægget <414715cf$0$203$14726298@news.sunsite.dk> skrev Kent Friis:

> Hvorfor er DHCP hensigsmæssigt fra udbyderens side når vi snakker faste
> IP'er?

Jeg tror det har noget at gøre med at det er nemt at sætte op for
slutbrugeren og fungere bedre end PPPoE.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Kent Friis

Dato : 14-09-04 21:18

Den 14 Sep 2004 19:15:10 GMT skrev Martin Schultz:

> Jeg tror det har noget at gøre med at det er nemt at sætte op for
> slutbrugeren og fungere bedre end PPPoE.

Der er ingen der forbyder dem at have en DHCP-server som folk kan
bruge hvis de ønsker det. Sådan fungerede ProAccess vistnok (jeg
forsøgte aldrig med DHCP). Det der undrer mig er hvor fidusen er
i at tvinge alle kunder til at køre DHCP, også dem der ikke ønsker
det, og dem der har brug for mere end et IP-nummer.

Mvh
Kent

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 14-09-04 21:20

On 2004-09-14, Kent Friis <nospam@nospam.invalid> wrote:

> [...]
> i at tvinge alle kunder til at køre DHCP, også dem der ikke ønsker
> det, og dem der har brug for mere end et IP-nummer.

Centraliseret administration?

Thomas

Fra : Kent Friis

Dato : 14-09-04 21:23

Den 14 Sep 2004 20:19:54 GMT skrev Thomas S. Iversen:

> Centraliseret administration?

Hvad er det der skal administreres?

Når de alligevel sender et brev ud en måned i forvejen om at man får
nyt IP-nummer, hvad er der så sparet ved også at skulle ændre det
på en DHCP-server?

Mvh
Kent

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 14-09-04 23:33

On 2004-09-14, Kent Friis <nospam@nospam.invalid> wrote:

> Hvad er det der skal administreres?

IP adresser (duh)

> Når de alligevel sender et brev ud en måned i forvejen om at man får
> nyt IP-nummer, hvad er der så sparet ved også at skulle ændre det
> på en DHCP-server?

At det kun skal ændres på DCHP-serveren og ikke ude i et højt
distribueret net.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Suicide is the sincerest form of self-criticism.

Fra : Kent Friis

Dato : 15-09-04 17:11

Den Tue, 14 Sep 2004 22:32:54 +0000 (UTC) skrev Andreas Plesner Jacobsen:

> IP adresser (duh)

> At det kun skal ændres på DCHP-serveren og ikke ude i et højt
> distribueret net.

Tænker du på routere? De skal da vide hvilken kunde der har hvilken IP-
adresse, uanset om kundens PC har fået IP'en fra en DHCP-server, eller
fra det brev der alligevel bliver sendt ud.

Eller tænker du på når den flinke tekniker fra ISP'en kommer ud forbi
alle kunderne og ændrer IP-nummeret?

Og uanset - jeg snakker om fast IP (dynamisk kræver under alle
omstændigheder DHCP eller tilsvarende), hvor tit er det lige man har
behov for at ændre den?

Mvh
Kent

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 15-09-04 18:09

On 2004-09-15, Kent Friis <nospam@nospam.invalid> wrote:

> Og uanset - jeg snakker om fast IP (dynamisk kræver under alle
> omstændigheder DHCP eller tilsvarende), hvor tit er det lige man har
> behov for at ændre den?

Vi snakker ud fra to forskellige præmisser: Jeg snakker stordrift, hvor
produkterne skal ligne hinanden så vidt som muligt - og det gør man
nemmest med noget central administration og nogle meget ens routere
rundt omkring i landet.
Derudover er der ikke tale om Punkt-til-punkt forbindelser, men bridgede
forbindelser i de fleste tilfælde, så der er ikke bare lige noget
interface at konfigurere din adresse på (med mindre man går over til
punkt-til-punkt forbindelser og bruger en /30 på hver)

Med andre ord: Du har tabt, find et produkt, der passer dig...og du skal
ikke regne med at det er et af de masseproducerede.

--
Andreas Plesner Jacobsen | No spitting on the Bus!

Fra : Kent Friis

Dato : 15-09-04 19:09

Den Wed, 15 Sep 2004 17:09:07 +0000 (UTC) skrev Andreas Plesner Jacobsen:

> [...]
> produkterne skal ligne hinanden så vidt som muligt - og det gør man
> nemmest med noget central administration og nogle meget ens routere

Og jeg snakker om ISP'er, er det ikke stort nok?

> [...]
>
> Med andre ord: Du har tabt, find et produkt, der passer dig...og du skal
> ikke regne med at det er et af de masseproducerede.

Indtil videre er det lykkedes at snyde den router der er sat op til
kun at tillade DHCP, så jeg alligevel kan fast-konfigurere mit
IP-nummer. Og jeg kan stadig ikke se hvordan det ændrer på
administrationen, de kan da være totalt ligeglade. Det eneste der
er ændret i forhold til førhen hvor de ikke krævede DHCP er et
filter der først åbner for trafik i det øjeblik der er registreret
en DHCP-forespørgsel. Hvordan gør det filter administrationen nemmere?

Og sålænge jeg ikke kan få Tele2 til at fatte at deres produkt ikke
længere opfylder mit behov, bliver det sg* svært at finde et andet
produkt.

Mvh
Kent

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 15-09-04 19:14

On 2004-09-15, Kent Friis <nospam@nospam.invalid> wrote:

> [...]
> IP-nummer. Og jeg kan stadig ikke se hvordan det ændrer på
> administrationen, de kan da være totalt ligeglade. Det eneste der

Det skræmmer lidt, det tyder på at det er muligt at spoofe sig frem til
andres ip-adresser.

> er ændret i forhold til førhen hvor de ikke krævede DHCP er et
> filter der først åbner for trafik i det øjeblik der er registreret
> en DHCP-forespørgsel. Hvordan gør det filter administrationen nemmere?

Fordi det ene er konfigureret....og det andet er (tadaa) dynamisk.
Dynamisk godt, konfigureret ondt.
Derudover: Det er stadig ikke muligt at konfigurere sig frem til det du
vil her, udover ved at bruge en DHCP-server.

> Og sålænge jeg ikke kan få Tele2 til at fatte at deres produkt ikke
> længere opfylder mit behov, bliver det sg* svært at finde et andet
> produkt.

Åh, vi taler altså om monopolvirksomheden Tele2?

--
Andreas Plesner Jacobsen | !netgod:*! time flies when youre using linux

Fra : Kent Friis

Dato : 15-09-04 19:24

Den Wed, 15 Sep 2004 18:14:06 +0000 (UTC) skrev Andreas Plesner Jacobsen:

> Det skræmmer lidt, det tyder på at det er muligt at spoofe sig frem til
> andres ip-adresser.

Hvad skulle de to ting have med hinanden at gøre?

> Fordi det ene er konfigureret....og det andet er (tadaa) dynamisk.

Konfigureret på min PC, ja. Hvordan ændrer det på Tele2's administration
om jeg bruger DHCP eller konfigurerer IP-nummeret fast?

> Dynamisk godt, konfigureret ondt.
> Derudover: Det er stadig ikke muligt at konfigurere sig frem til det du
> vil her, udover ved at bruge en DHCP-server.

Jeg forbyder ikke dem at stille en DHCP-server op, det havde de
SVJV også inden de indførte det filter der skal tvinge folk til at
bruge den. Det er at jeg absolut skal tvinges til at bruge deres
elendige DHCP-server, som om der ikke er nok fejl på deres system uden
at de behøver blande DHCP ind i det også.

Monopol? Hvad snakker du om?

Mvh
Kent

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 15-09-04 19:32

Kent Friis <nospam@nospam.invalid> writes:

>Konfigureret på min PC, ja. Hvordan ændrer det på Tele2's administration
>om jeg bruger DHCP eller konfigurerer IP-nummeret fast?

Optimeringer kan nødvendiggøre, at man omlægger adresseplanen og
dermed har brug for at tildele dig en ny adresse.

Det ændrer sådan set ikke på Tele2s administration, at du har din
adresse fastkonfigurereret. Til gengæld holder din forbindelse op
med at virke.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Kent Friis

Dato : 15-09-04 19:49

Den Wed, 15 Sep 2004 18:31:47 +0000 (UTC) skrev Klaus Ellegaard:

> Optimeringer kan nødvendiggøre, at man omlægger adresseplanen og
> dermed har brug for at tildele dig en ny adresse.

Ja, det har jeg opdaget. Og hvad forskel gør det så for dem om de
skal sende et brev ud en måned i forvejen, og så ændre på DHCP-serveren,
eller de skal sende et brev ud en måned i forvejen så jeg selv kan
ændre det?

Ja det er ikke mig der siger de skal sende et brev ud, det overraskede
mig faktisk at de gjorde det, i betragtning af at jeg ikke fik noget
brev om at jeg pludselig skulle køre DHCP - dengang skulle jeg selv
gå ind på deres driftsstatus webside for at se hvorfor min
internetforbindelse ikke virkede mere.

Mvh
Kent

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 15-09-04 19:51

> [...]
>skal sende et brev ud en måned i forvejen, og så ændre på DHCP-serveren,
>eller de skal sende et brev ud en måned i forvejen så jeg selv kan

Tjah, umiddelbart kan de helt undlade at sende information ud
næste gang. Det er da en ganske glimrende besparelse.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Kent Friis

Dato : 15-09-04 22:06

Den Wed, 15 Sep 2004 18:51:28 +0000 (UTC) skrev Klaus Ellegaard:

> Tjah, umiddelbart kan de helt undlade at sende information ud
> næste gang. Det er da en ganske glimrende besparelse.

Ja hvis man ikke kan komme af med kunderne på den ene måde...

Folk der bestiller fast IP gør det som regel fordi de har brug for
et fast IP-nummer, fordi det skal konfigureres et eller andet sted
(DNS-server, VPN/firewall eller lignende).

Jeg tror meget hurtigt de ville miste kontrakten på ADSL til
medarbejderne hvis et større firmas medarbejdere pludselig ikke kunne
komme på VPN fordi deres ISP fandt på at udskifte IP-nummeret uden at
informere om det.

Mvh
Kent

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 16-09-04 06:14

> [...]
>medarbejderne hvis et større firmas medarbejdere pludselig ikke kunne
>komme på VPN fordi deres ISP fandt på at udskifte IP-nummeret uden at

Det er jo den klassiske situation. Men her er det jo rigeligt at
sende firmaets centrale administration ét Excel-ark med gamle og
nye IP'er. Slutbrugeren behøver ikke vide noget, for det fikser
DHCP-serveren.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Kent Friis

Dato : 16-09-04 16:33

Den Thu, 16 Sep 2004 05:13:48 +0000 (UTC) skrev Klaus Ellegaard:

> [...]
> sende firmaets centrale administration ét Excel-ark med gamle og
> nye IP'er. Slutbrugeren behøver ikke vide noget, for det fikser

Og ens DNS-udbyder får at vide af julemanden at IP-nummeret på ens
server ændrer sig?

Mvh
Kent

Fra : Kent Friis

Dato : 12-09-04 21:28

Den Sun, 12 Sep 2004 19:17:26 +0200 skrev Cubus:
> "Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev

> Det er tæt på, at man lige så godt kan tage en telefonlinje med også
> så. Tele2adsl med samme hastighed og telefonlinje koster 451,- pr md.

Til gengæld er FWA "always on", i modsætning til Tele2's daglige
afbrydelser.

Mvh
Kent

Fra : L.T

Dato : 13-09-04 15:14

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Til gengæld er FWA "always on", i modsætning til Tele2's daglige
> afbrydelser.
>
> Mvh
> Kent
> --
> Help test this great MMORPG game - http://www.eternal-lands.com/

Hmm, har nu haft Tele2 i lidt over et år, og haft to afbrydelser. Dog har
der været mail problemer fem gange. Det er i Kbh. NV.

L.T

Fra : Kent Friis

Dato : 13-09-04 17:18

Den Mon, 13 Sep 2004 16:13:54 +0200 skrev L.T:

> "Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Hmm, har nu haft Tele2 i lidt over et år, og haft to afbrydelser. Dog har
> der været mail problemer fem gange. Det er i Kbh. NV.

De gør åbenbart mere ud af deres københavnske kunder...

Mvh
Kent

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 13-09-04 21:23

Hej

Kent Friis <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Til gengæld er FWA "always on", i modsætning til Tele2's daglige
>afbrydelser.

Ja, lige med undtagelse at den forgange Fredag - Lørdag - Søndag, hvor
de havde et "mega-nedbrud" alle var offline i 3 døgn.

Men ellers er det rigtigt, det fungerer normalt supergodt.

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 14-09-04 12:57

Hørt - min linie tager dig en dukkert næsten dagligt i service timen om
morgenen :) Da jeg havde TDC havde jeg ikke 1 afbrydelse på 6 måneder.
Med Tele2 vil jeg anslå ca. 100 afbrydelser over den samme periode.

--
Mail mig på uffe <snabelA> skelmose <prik> dk

Fra : Peter Knutsen

Dato : 12-09-04 11:02

Thomas wrote:
> Søger en ISP som kan levere ADSL uden at jeg har
> fastnet, pt er jeg bekendt med 2, cybercity og tiscali....
> Er der nogen som jeg har overset???

Kan eller vil?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-09-04 11:46

> Søger en ISP som kan levere ADSL uden at jeg har
> fastnet, pt er jeg bekendt med 2, cybercity og tiscali....
> Er der nogen som jeg har overset???

Afhængigt af hvor du bor, så StruerNet.

--
Michael
http://vindenand.dk

Fra : kristina

Dato : 26-09-04 10:59

Thomas wrote:

> Hej NG
>
> Søger en ISP som kan levere ADSL uden at jeg har
> fastnet, pt er jeg bekendt med 2, cybercity og tiscali....
> [...]
tele2 "dog dyre uden fastnet" og sonofon