Akvarium i stuger med brændeovn ( 1.5 mete~
Fra : mop

Dato : 11-09-04 16:38

Jeg har tænkt på at sætte et nyt Akvarium op i stuen bare et lille 60- 80
liters men ,,,,

Der hvor der er plads er også tæt på vores Morsøovn (en af dem med et egern
på )

Jeg ville sætte det så en af de små sider var mod ovnen er der nogle som har
noget erfaring med dette ?

Mogens i Holbæk

ps fjern junk ved mail svar

Fra : Brizz

Dato : 11-09-04 16:43

> [...]
egern
> på )
>
> Jeg ville sætte det så en af de små sider var mod ovnen er der nogle som

Først ville jeg sætte et termometer op der hvor endeglasset på akvariet
kommer til at være og måle hvor varmt der bliver når der der bliver fyrret
godt op i ovnen.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Cirkelinedk

Dato : 12-09-04 08:04

"Brizz" skrev d. 11-09-04 16:43 dette indlæg :
> egern

> har

Hej Brizz.

Vi har et stort akvarie i nærheden af vores Morsø brændeovn, og vi har
selv haft problemet med at både spandpumpen og akvarieenden var ved at
koge for os. Men vi har fået en metalplade en "varmeskærm" sat op. Den
har vi lavet af en autoplade der er bukket. Hvis du sender din mail
adresse så skal jeg gerne sende dig et foto af den.
Med Venlig hilsen Cirkelinedk

gittejensen@post4920.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Brizz

Dato : 12-09-04 11:46

> [...]
> har vi lavet af en autoplade der er bukket. Hvis du sender din mail
> adresse så skal jeg gerne sende dig et foto af den.

Hej Gitte. Takker for rådet men tror mere det mop der skal bruge det. Jeg
kommenterede bare hans indlæg

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk